فرهاد مجیدی روز گذشته به مدرسه کودکان روشندل رفت و پیراهن خودش و علي کریمی ر ا به آنها هدیه داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، ،
برچسب‌ها: عمل خداپسندانه , فرهاد مجيدي , كودكان روشندل , فرهاد , مجیدی , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

فرهاد مجیدی در دیدار استقلال برابر فجرسپاسی به خاطر سه اخطاره بودن حضور نداشت و به شیراز سفر نکرد.وی به همراه برادرش به مدرسه خیریه نابینایان رفت تا با کودکان نابینا دیدار کند. مجیدی به درخواست این کودکان دقایقی با آنها به بازی گلبال پرداخت.

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد مجیدی , کودکان نابینا , عکس , فرهاد , مجیدی , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

برای مشاهده عکس در اندازه بزرگتر لطفا روی آن کلیک نمایید.

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، ،
برچسب‌ها: فرهاد مجیدی , کودکی , عکس , فرهاد , مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

سرمربي استقلال دو دليل عمده براي نيمكت نشين كردن مهاجم تيزهوش و محبوب خود دارد.
     

جام ورزشي؛ فرهاد مجیدی اصولا بازیکنی است که وقتی تحت فشار ذهنی قرار می‌گیرد کیفیت بازی‌اش به طور محسوسی افزایش می‌یابد. گل‌هایی که مجیدی در بازی با پیکان و پس از آن مقابل راه‌آهن به ثمر رساند حاصل این فشار روانی است؛ فرهاد از زدن این دو گل دنبال رساندن پیامش به گوش هواداران استقلال بود. پیام فرهاد این بود: «من آماده‌ام و حتی می‌توانم در ترکیب اصلی بازی کنم.»


مجیدی کوشید آمادگی خود را به رخ همه بکشد که موفق هم بود. او دوبار پس از اینکه تعویض شد برای استقلال گل زد که گل دومش 3 امتیازی بود و ارزش والایی داشت. با گل‌هایی که مجیدی برای استقلال دقایقی بعد از ورود به میدان به ثمر رساند این سوال به وجود آمده است که آیا شماره 7 در بازی‌های آتی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و قلعه‌نویی به پیام غیرمستقیم مجیدی گوش می‌کند؟


شاید هواداران استقلال هم دوست داشته باشند بازیکن محبوبشان در ترکیب اصلی قرار بگیرد اما امیر قلعه‌نویی حالا حالاها قصد ندارد فرهاد را درترکیب اصلی استقلال بازی بدهد البته این حربه ارتباطی به آمادگی مجیدی یا اختلاف‌هایی که از گذشته میان این دو بوده ندارد. شاید اگر فرهاد به اوج آمادگی هم دست یابد و حتی تبدیل به بازیکنی 90 دقیقه‌ای بشود همچنان روی نیمکت باشد چرا که سرمربی آبی‌ها می‌داند با نیمکت‌نشین کردن مجیدی در بازی‌های آتی بازهم به موفقیت‌های چشمگیری دست خواهد یافت. در واقع امیر به این اطمینان رسیده که یکی از راه‌های پیروزی در بازی‌های آتی نیمکت‌نشین کردن مجیدی است و از این راه به دستاوردهای بیشتری هم خواهد رسید.


سواي از ترافيك مهاجمان آماده استقلال روي نيمكت، یکی از دلایلی که قلعه‌نویی را به نیمکت‌نشین کردن فرهاد ترغیب کرده انگیزه‌ای است که این بازیکن در زمان ورود به میدان دارد. امیر می‌داند که اگر بازی گره بخورد فرهاد گزینه بسیار مناسبی برای باز کردن کور‌ترین گره‌ها است. مجیدی شم گلزنی‌اش را در بازی با پیکان و راه‌آهن به خوبی به رخ همه کشاند و با چنگ و دندان گره‌ها را باز کرد و در واقع از موقعیت‌های مرده گل ساخت.


اما دلیل دومی هم در نیمکت‌نشین کردن فرهاد مجیدی وجود دارد. نشستن فرهاد روی نیمکت، دیگر مهاجمان را به تلاشی افزون‌تر وامی‌دارد. در واقع نشستن مجیدی روی نیمکت ترس از تعویض شدن را برای بازیکنان داخل میدان لحظه به لحظه بیشتر خواهد کرد؛ ترسی خواسته امیر قلعه‌نویی که برای به نتیجه رسیدن استقلال بسیار لازم است. در واقع فرهاد یک اهرم است؛ اهرمی برای به جلو راندن استقلال ضمن اینکه خودش نیز وقتی روی نیمکت می‌نشیند با انگیزه‌های زیادی وارد میدان می‌شود.


تاکتیکی که امیر قلعه‌نویی در پیش گرفته یک تاکتیک هوشمندانه است. اگرچه شاید فرهاد مجیدی این تصمیم را دوست نداشته باشد که همینگونه هم هست و او بابت بازی نکردن درترکیب اصلی هرازگاهی میان دیگر همبازی‌هایش گله می‌کند. امیر قلعه‌نویی فردای همان روز که مجیدی برای استقلال در بازی با راه‌آهن گل زد بی پرده اعلام کرد که حالا حالا‌ها نمی‌خواهد به مجیدی در ترکیب اصلی بازی بدهد. شاید امیر قلعه‌نویی هم می‌داند که این مسیر منتج به قهرمانی استقلال در لیگ دوازدهم خواهد شد.

 

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری فیلم ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد مجيدي , استقلال , امير قلعه نويي , امير , قلعه نويي , فرهاد , مجیدی , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

استقلال و مهاجمانش ۲۱ گله شدند !
جدیدترین مرتضی فنونی زاده : قلعه نویی در تست پرسپولیس رد شد/پروین گفت زیاد دریبل می زند، نمی خواهمش!

به این ترتیب فرزاد حاتمی، آرش برهانی، فرهاد مجیدی، سیاوش اکبرپور، سید ایمان موسوی، امین منوچهری و میلاد میداوودی موفق شدند در طول این فصل ۲۱ گل برای استقلال به ثمر برسانند
سایت گل-تیم فوتبال استقلال امروز با درخشش مهاجمان و خط هابک خود توانست در حافظیه‌ی شیراز یک جشنواره‌ی گل به راه بیندازد و با پنج گل این تیم را شکست دهد. استقلال به این ترتیب تا پایان هفته‌ی بیست و ششم ۳۲ گله شد، که از این بین ۲۱ گل از این تعداد را کلیه‌ی مهاجمان آبی‌پوش به ثمر رسانده‌اند.
به این ترتیب فرزاد حاتمی، آرش برهانی، فرهاد مجیدی، سیاوش اکبرپور، سید ایمان موسوی، امین منوچهری و میلاد میداوودی موفق شدند در طول این فصل ۲۱ گل برای استقلال به ثمر برسانند

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: استقلال , فرهاد , مجیدی , فرهادمجیدی , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

کرمانشاه نیوز : اسامی 18 بازیکن تیم استقلال برای دیدار با فجر شهید سپاسی مشخص شد.

 

به گزارش کرمانشاه نیوز، تیم استقلال از هفته  بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فردا به مصاف تیم فجر سپاسی می رود.

 

امیر قلعه نویی اسامی 18 بازیکن استقلال را برای بازی فردا مشخص کرده و از بین بازیکنان تنها کیانوش رحمتی از این فهرست خط خورده است. فرهاد مجیدی نیز به دلیل محرومیت تیمش را در سفر به شیراز همراهی نکرد.

 

دیدار دو تیم از ساعت 14:30 فردا در ورزشگاه حافظیه برگزار خواهد شد.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: رحمتی , مجیدی , فرهاد , فرهادمجیدی , استقلال ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

کاپیتان تیم استقلال در تمرین آبی پوشان حضور یافت.
آخرین تمرین تیم استقلال پیش از بازی مقابل فجر از ساعت 10:45 روز پنجشنبه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی آغازشد. 

در این تمرین فرهاد مجیدی به رغم محرومیت از حضور در بازی تیمش مقابل فجرسپاسی پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرد. 

فرزاد حاتمی و امیرحسین صادقی با تاخیر در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافتند. 

امیر قلعه نوعی در تمرین حضور داشت و تمرین را زیر نظر گرفت. 

آبی پوشان پس از انجام این تمرین برای سفر به شیزار راهی فرودگاه مهرآباد می شوند.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: تمرین , آبی‌پوشان , استقلال , فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

خبرگزاری تسنیم: در تمرین امروز استقلال کاپیتان این تیم با یک کودک خردسال به بازی پرداخت.فرهاد مجیدی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، تمرین امروز استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار روز جمعه با  فجرسپاسی شیراز در هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت 15 در کمپ این باشگاه برگزار شد.

 *پیش از آغاز تمرین شخصی به همراه یک کودک خردسال به سمت فرهاد مجیدی رفت تا با وی عکس یادگاری بگیرد. کاپیتان استقلال با دیدن مدل موهای این کودک که موهایش را به شکل شماره 7 درآورده بود او را به سمت چمن برد و دقایقی با وی بازی کرد. مجیدی که از مدل موهای کودک خردسال خوشش آمده بود قصد داشت با وی عکس یادگاری بگیرد اما این کودک ابتدا مخالفت کرد! هنگامی که مجیدی از این کودک جدا شد به یکباره کودک خردسال خود را در آغوش شماره هفت استقلال قرار داد تا با وی عکس یادگاری بگیرد. حنیف عمران‌زاده هم از مدل مو این پسر بچه خردسال تعجب کرد.

*امیر قلعه‌نویی دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. در همین حین ویسنته‌ آرزه با تاخیر رسید. همچنین مهدی رحمتی هنگام صحبت‌های سرمربی استقلال حضور نداشت.

*علی حمودی با برادرزاده خود که نامش سجاد بود در تمرین حاضر شده بود. بازیکنان استقلال استقبال گرمی از سجاد داشتند.

*پیش از آغاز تمرین سرمربی استقلال به درخواست یک تیم فوتبال بزرگسالان که در تمرین حضور داشت با آنها عکس یادگاری انداخت.

* در جریان بازی درون گروهی، امیرحسن صادقی و فرزاد حاتمی بر سر گرفتن توپ با هم بحث کردند که قلعه نویی از آنها خواست زمین را ترک کنند.

* جواد نکونام در پایان تمرین به تمرین ضربات پنالتی پرداخت.

*باد سرد و شدید تمرین استقلال را تحت تاثیر قرار داده بود.

*دویدن، تمرین آقاوسط و حمله به دروازه از آیتم‌های تمرین امروز استقلال بود.

*حمید بابازاده مربی دروازه‌بان‌های استقلال تمرینات سنگینی را برای مهدی رحمتی در نظر گرفته بود.

*پس از صحبت‌های قلعه‌نویی با بازیکنان، فرهاد مجیدی و سرمربی استقلال 10 دقیقه به صورت اختصاصی با یکدیگر صحبت کردند. 

*شاهرخ بیانی، سیروس دین‌محمدی، مهدی فنونی‌زاده و دکتر امین نوروزی در تمرین امروز حضور داشتند.

*حدود 50 هوادار نظاره‌گر تمرین امروز استقلال بودند.

*استقلال فردا ساعت 13:30 عازم شیراز خواهد شد.

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: آرش برهانی , آرش , برهانی , عکس , مجیدی , استقلال , قلعه‌نویی , فرهاد , فرهادمجیدی , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

تمرین امروز استقلال بدون غایب برگزار شد.
افکار -  پیش از شروع تمرین اعضای تیم منتخب کارگران خوزستان که در مسابقه‌های قهرمانی کشور سوم شدند با قلعه نویی عکس یادگاری گرفتند.

تمرین امروز استقلال ساعت ۱۵ آغاز شد. در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی به مدت ۵ دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و سپس بازیکنان استقلال زیر نظر حاج قاسم (بدنساز تیم) به مدت ۱۰ دقیقه مشغول نرمش و دویدن شدند. در همین زمان امیر قلعه‌نویی با فرهاد مجیدی به مدت ۵ دقیقه به گفت‌وگو پرداخت که بعد از صحبت‌های او مجیدی هم به جمع سایر بازیکنان پیوست.

در ادامه بازیکنان استقلال در سه گروه به مدت ۲۰ دقیقه به بازی آقاوسط پرداختند. در اواسط تمرین امیر قلعه‌نویی با کادر فنی استقلال به مدت ۱۰ دقیقه به گفت‌وگو پرداخت. همچنین از ابتدای تمرین حمید بابازاده با گلرهای استقلال مشغول تمرین اختصاصی شد.

با گذشت ۴۰ دقیقه از شروع تمرین بازیکنان با نظارت کادر فنی تا پایان تمرین به مرور حرکات ترکیبی، ارسال از جناحین، انتقال سریع توپ از دفاع به حمله و گلزنی پرداختند.

تمرین امروز استقلال غایبی نداشت و بنا به گفته‌های دکتر نوروزی پزشک استقلال، این تیم برای بازی با فجر سپاسی هیچ مصدومی ندارد.

تمرین امروز استقلال که در حضور ۵۰ تماشاگر برگزار شد، ساعت ۱۶:۲۰ به پایان رسید.

در پایان تمرین امروز استقلال امیر قلعه‌نویی در پاسخ به درخواست خبرنگار ایسنا مبنی بر مصاحبه درباره بازی تیمش برابر فجر سپاسی گفت در حال حاضر تصمیم ندارد تا با رسانه‌ها مصاحبه‌ای داشته باشد

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: صحبت‌های خصوصی , قلعه‌نویی , فرهاد مجیدی , فرهاد , مجیدی , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

فرهاد مجيدي که بعد از پيوستن به استقلال هنوز اعتماد امير قلعه‌نويي براي فيکس بازي کردن را جلب نکرده و طي چند بازي اخير به عنوان بازيکن ذخيره به ميدان آمده، منتظر است که سرمربي به او اعتماد کند تا از ابتدا براي تيمش به ميدان برود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امير قلعه‌نويي که در اين خصوص با فشار هواداران و همچنين سوال‌هاي خبرنگاران روبه‌روست بعد از بازي با راه‌آهن به صراحت اعلام کرد اين کادرفني است که در مورد بازي فرهاد مجيدي تصميم مي‌گيرد.
 
صحبت‌هاي سرمربي استقلال باعث شد تا کاپيتان اول آبي‌ها اين‌گونه واکنش نشان دهد: «منتظرم چند بازي براي استقلال فيکس بازي کنم.» فرهاد مجيدي مي‌گويد: «اگر از ابتدا در ترکيب باشم بيشتر مي‌توانم در شرايط بازي قرار گيرم.»

 او به هواداران اطمينان مي‌دهد از بازي‌هاي آينده آماده‌تر مي‌شود: «اگر بازي کنم خيلي بهتر خواهم شد چراکه تمرين و بازي با هم متفاوت است.» فرهاد مجيدي همچنين در مورد پيوستنش به استقلال گفت: «به عشق هواداران به استقلال برگشتم. با آن‌ها که روبه‌رو مي‌شدم خواستار اين بودند که به استقلال برگردم.» او ادامه داد: «من مطمئن هستم که اين هواداران هيچ موقع استقلال را تنها نخواهند گذاشت.» وي در پايان گفت: «مي‌دانم که انتظارات از من بسيار زياد است. به همين خاطر تلاش مي‌کنم تا با آمادگي کامل براي استقلال بازي کنم.»

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: مجیدی , قلعه نویی , فیکس , فرهادمجیدی , فرهاد , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

فرهاد مجیدی، کاپیتان استقلال، محبوب طرفداران و شماره هفت آبی‌ها. او با حضور دوباره، باعث شد تا استقلال محبوبیت بیشتری نزد هواداران پیدا کند. فرهاد نیم‌فصل بیرون مانده و سرانجام دوباره به تیم محبوبش بازگشت. وقتی در این‌باره از او می‌پرسیم، می‌گوید به عشق هواداران دوباره پیراهن استقلال را پوشید اما نکته مهم مصاحبه این جمله اوست‌: «شاید به عشق این هواداران تا 40 سالگی هم فوتبال بازی کنم.»

 
 
 
 
 
 
*چرا دوباره به استقلال بازگشتی. حقیقتاً کسی پیش‌بینی نمی‌کرد دوباره این اتفاق بیفتد ولی تو آمدی.
 
اول همه باید بگویم در این مدت زیاد از قول من مصاحبه کار شده ولی من با هیچ‌کس صحبت نکرده‌ام. یک بار در زمان عقد قرارداد حرف زدم و یک بار هم بعد از بازی استقلال. پاسخ سؤالی که پرسیدید، خیلی روشن است. از کودک هفت، هشت ساله گرفته تا آدم‌‌های جوان و مسن که جای پدرم بودند، از من خواستند که دوباره به استقلال برگردم. من باید یک تصمیم مهم می‌گرفتم و در آن شرایط تصمیم گرفتم به چیزی که دلم می‌گوید، گوش کنم. به خاطر علاقه‌ای که داشتم و به خاطر این هواداران تصمیم گرفتم برگردم و دوباره در خدمت استقلال و طرفدارانش باشم.
 
 
 
*البته که این بازگشت طرفداران را خیلی شاد کرد.
 
اگر این حرف‌ها را زدم به ‌خاطر این نبود که بخواهم سر استقلال یا طرفدارانش منت بگذارم. فرهاد مجیدی نمی‌تواند گذشته‌‌اش را فراموش کند، من هرچه دارم از استقلال و طرفدارانش دارم. وقتی تصمیم گرفتم به استقلال برگردم، خیلی‌ها به من گفتند برنگرد، شاید خرابت کنند ولی من تصمیم گرفته بودم و روی آن ایستادم. گفتم برمی گردم، حتی اگر خراب شوم. اینجا دیگر خودم مهم نبودم، گفتم ایرادی ندارد، من کنار این هواداران باشم‌؛ حتی به این قیمت که خراب شوم.
 
 
 
*البته تو در همان بدو ورود برای استقلال بازی نکردی. انگار دوست داشتی وقتی کنار تیم باشی که بتوانی مؤثر کاری کنی.
 
یک ماه است زیر نظر بدنساز تیم آقای حاج‌‌قاسم که پدرش هم بازیکن استقلال بوده، کار می‌کنم. در این مدت خیلی خوب با من تمرین کرد تا آماده شوم و بتوانم برای استقلال دوباره بازی کنم.
 
 
 
*الان فرهاد مجیدی می‌تواند بازیکن فیکس استقلال باشد؟
 
ببینید شرایط بازی در تمرین کردن به دست نمی‌آید. شرایط مسابقه با تمرین فرق دارد، من حداقل باید دو، سه بازی برای استقلال فیکس کار کنم تا شرایط بازی را به دست بیاورم.
 
 
 
*البته طرفداران هم دوست دارند تو فیکس باشی‌، مخصوصاً در بازی‌های قبل.
 
خب این نظر کادرفنی بود من از ابتدا بازی نکنم و بیشتر به عنوان یار ذخیره به میدان بروم.
 
 
 
*استقلال در سه جبهه می‌جنگد. به زودی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم آغاز خواهد شد. شما با العین امارات، الهلال عربستان و الریان قطر همگروه هستید، واقعاً گروه دشواری است.
 
بله، من هم با نظر شما موافق هستم. گروه فوق‌العاده سختی داریم اما معتقدم استقلال هم تیم بسیار کاملی است و برای خودش یکی از قدرت‌ها به حساب می‌‌آید ولی به هر‌ حال کار سخت است و به راحتی نمی‌توانیم از صعود حرف بزنیم. شما نگاه کنید که آنها چقدر هزینه می‌کنند. العین امسال، فصل خوبی را سپری می‌کند و در بهترین روزهایش قرار دارد. الهلال و الریان هم تیم‌های خوبی هستند، عرب‌ها در فوتبال سرمایه‌گذاری کرده‌اند و این کار را بسیار سخت می‌کند ولی ما هم استقلال هستیم و امیدواریم که در آسیا نیز موفق باشیم.
 
 
 
*البته ما هم تماشاچیان زیادی داریم که همیشه به تیم‌ها کمک می‌کنند، البته امسال تعداد تماشاچی‌ها کمتر شده، فکر می‌کنی چرا؟
 
قمیت بلیت‌ها بالا رفته است و این خیلی تأثیرگذار است. از طرفی ما در فصل سرما هستیم.
 
 
 
*درباره تیم‌ملی حرف بزنیم. خیلی‌ها از صعود به جام‌جهانی‌ نا‌امید هستند، تو چقدر امیدواری؟
 
نباید فکر کنیم همه‌چیز تمام شده است. تیم‌ملی هنوز شانس دارد. ما مربی بزرگی به نام کارلوس کروش روی نیمکت تیم‌ملی داریم که می‌تواند کمک زیادی کند. اگر بتوانیم قطر را شکست دهیم، شک نکنید به جام‌جهانی‌ صعود خواهیم کرد.
 
 
 
*کلاس‌های مربیگری‌ات چه شد؟ قرار است ادامه بدهی...
 
به خاطر بازی استقلال و پرسپولیس نتوانستم در کلاس‌های مربیگری حاضر شوم و حالا منتظر ایمیل جدید هستم تا زمان کلاس‌های بعدی را بدانم و در آنها شرکت کنم.
 
 
 
*مدرک A فیفا را از فدراسیون فوتبال انگلیس می‌گیری، درست است؟
 
بله، قرار است در کلاس‌هایی که فدراسیون فوتبال این کشور برگزار می‌کند، شرکت کنم. هنوز زمان کلاس‌ها را نمی‌دانم ولی خوب می‌دانم که گرفتن مدرک A، آن هم از انگلیس فوق‌العاده سخت است. خیلی دوست دارم اولین مربی‌ای باشم که مدرک مربیگری‌ام را از انگلیس می‌گیرم. در این‌باره با باشگاه استقلال و شخص امیر قلعه‌نویی هم حرف زدم تا بتوانم در کلاس‌ها شرکت کنم.
 
 
 
*درباره زمان خداحافظی‌ات حرف و حدیث زیاد است. در این‌باره چه تصمیمی گرفته‌ای؟
 
قبلاً هم گفتم زمان خداحافظی‌ام از فوتبال را، خودم تعیین می‌کنم. ممکن است همین فردا از فوتبال خداحافظی کنم و شاید هم چهار سال دیگر در فوتبال بمانم و بازی کنم. من هواداران را خیلی دوست دارم و می‌دانم که چقدر انتظار‌شان از من بالاست. اگر قرار باشد، به خاطر آنها سه جلسه روزی تمرین می‌کنم تا بتوانم آماده‌تر شوم و آماده بمانم تا انتظارات آنها را برآورده کنم.
 
 
 
*ظاهراً برایت سن و سال اهمیتی ندارد، البته بیشتر کارشناس‌ها هم می‌گویند بازیکنی مثل مجیدی و کریمی بهتر از جوان‌ها بازی می‌کنند. کروش هم اخیراً گفته بود چه ایرادی دارد‌؛ گیگز و پل اسکولز هم در منچستر هنوز بازی می‌کنند.
 
من درباره خودم می‌توانم حرف بزنم و تنها می‌گویم تا زمانی‌که برای استقلال بازی کنم، مثل یک جوان 18 ساله در زمین می‌دوم.
 
 
 
*یعنی ممکن است تا 40 سالگی هم بازی کنی؟
 
بله، من به عشق این هواداران شاید تا 40 سالگی هم بازی کنم. تمام وجود من متعلق به این هواداران است. وقتی به استقلال برگشتم، برای تفریح نیامدم، برای رقابت آمدم. سخت تمرین کردم، می‌دانستم چه فشاری رویم خواهد بود، به خاطر همین انتظارها فهمیدم باید زیاد تمرین کنم و البته سخت. منتظر هستم تا شانس فیکس بازی کردن به من برسد تا بتوانم بعد از دو، سه بازی خودم را بیشتر جا بیندازم.
 
 
 
*استقلال در ادامه راه کار سختی در پیش دارد، آیا درخواستی از هواداران این تیم‌داری؟
 
شما مطمئن باشید که هواداران همیشه حامی ما بوده‌اند و خواهند بود. شک نکنید آنها استادیوم را دوباره پر می‌کنند و استقلال را تنها نمی‌گذارند. ‌این طرفداران همیشه از ما حمایت کرده‌اند، خود ما هم وقتی وارد استادیوم می‌شویم و می‌بینیم که هواداران زیادی آمده‌اند، انرژی زیادی می‌گیریم و با انگیزه‌تر بازی می‌کنیم.
 
 
 
*تو برای استقلال گل‌های زیادی زده‌ای، نظرت درباره این گل‌ها چیست؟
 
خیلی‌ها به خاطر حرف‌‌هایی که در این‌باره می‌زنند، سخت در اشتباه هستند. من اول با کمک خدا، بعد دعای پدر و مادرم و هواداران و همین‌طور حمایت همبازی‌هایم برای استقلال گل زدم. فکر می‌کنم خدا به من عزت داده که در تیم بزرگی مثل استقلال بازی می‌کنم و می‌توانم با گل‌هایم دل هواداران را خوشحال کنم.
 
 
 
*حرف خاصی ماند؟
من در فوتبال ایران به حرف‌‌هایی که پشت‌سرم می‌زنند، توجهی نمی‌کنم و تنها تمرکزم را روی کار خودم گذاشته‌ام و باقی چیزها هم دست خداست.

 

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، مصاحبه ، ،
برچسب‌ها: فرهاد مجیدی , هواداران , فرهاد , مجیدی , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

 

دانلود 4 گل فرهاد در دربی ها 

 

 

 

 

 

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری فیلم ، ،

ادامه مطلب
تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

تیم فوتبال استقلال تهران برای بازی با فجرسپاسی شیراز اردوی خود را در هتل چمران این شهر برپا خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران که با 49 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، روز جمعه در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر در شیراز به مصاف فجرسپاسی خواهد رفت. 
برای این بازی استقلال روز پنجشنبه به سمت شیراز حرکت می کند و آبی پوشان اردوی خود را در هتل چمران شیراز برپا خواهند کرد. 
استقلال برای این بازی به غیر از فرهاد مجیدی که سه اخطاره است و نمی تواند بازی کند، سایر نفرات خود را در اختیار دارد. 

گفتنی است، این بازی از ساعت 14:30 در ورزشگاه حافظیه برگزار خواهد شد.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد مجیدی , فجرسپاسی , استقلال , فرهاد , مجدی , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال در غیاب سرمربی آبی پوشان برگزار شد.

تسنیم : تمرین امروز (دوشنبه) استقلال پس از استراحت یک روزه آبی پوشان از ساعت 15:30 در کمپ باشگاه آغاز شد.

* پیش از آغاز تمرین و به هنگام ورود جواد نکونام به کمپ یکی از بانوان حاضر در این محل به کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان دسته گل اهدا کرد.

* فرهاد مجیدی باز هم به مانند تمرینات روزهای گذشته استقلال با استقبال هواداران مواجه شد. یکی از هواداران استقلال قاب عکس بزرگی که روی آن تصویر مجیدی نقش بسته بود را به این بازیکن داد تا کاپیتان استقلال آن را امضا کند.

* آرش برهانی با خودروی شخصی‌اش که با آن تصادف کرده بود به کمپ آمد که همه از وی در مورد تصادفش می‌پرسیدند.

* امیر قلعه‌نویی، مجتبی جباری، خسرو حیدری و فرزاد حاتمی در تمرین امروز حضور نداشتند.

* تعدادی از بانوان در کمپ حضور داشتند و با وجود اینکه مسئولان کمپ از آنها درخواست می‌کردند نزدیک چمن نروند آنها به این کار اصرار داشتند.

* میثم بائو با پنج دقیقه تاخیر در تمرین امروز شرکت کرد.

* امیرحسین صادقی منتظر لباس‌های خود بود که از جباری تدارکات استقلال آن را تحویل گرفت.

* هواداران استقلال اصرار داشتند مجیدی برای عکس گرفتن با آنها عدد چهار را با دست نشان دهد که البته مجیدی این کار را نکرد.

* منصور پورحیدری، مدیر فنی استقلال که در پی تدارک سفر به آمریکاست در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشت. شاهرخ بیانی و مهدی فنونی‌زاده در تمرین امروز حاضر بودند.

* جایگاه خبرنگاران کمپ باشگاه استقلال در مکان نامناسبی روی سکوهای کمپ قرار گرفته که همین مسئله اعتراض خبرنگاران را به دنبال داشت. به همین خاطر گروهی از خبرنگاران حاضر به نشستن روی سکوها نشدند و به صورت سرپایی به تهیه خبر و گزارش از تمرین آبی پوشان پرداختند.

* بازیکنان استقلال پیش از آغاز تمرین به بازی تنیس فوتبال پرداختند.

* دویدن دور زمین، کار با توپ و فوتبال در دو گروه سبز و نارنجی از آیتم‌های تمرین امروز استقلال بود. در فوتبال درون تیمی بازیکنان جدیت زیادی داشتند و در یک صحنه علی حمودی با تکل حنیف عمران‌زاده روی زمین افتاد. حمودی از درد پایش به خود می‌پیچید اما پس از دقایقی به بازی ادامه داد.

* محمد هوتن پسر امیر قلعه‌نویی امروز به همراه تعدادی از بازیکنان پایه تمرین کرد.

* دروازه‌بان‌ها زیر نظر حمید بابازاده مربی دروازه‌بان‌های استقلال تمرین اختصاصی انجام دادند.

* حدود 80 هوادار در تمرین امروز حاضر بودند که تعدادی از آنها لباسی را که عکس فرهاد مجیدی روی آن نقش بسته بود بر تن داشتند.

* کیانوش رحمتی به همراه فرزندش در تمرین امروز استقلال شرکت کرد.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: مجیدی , تمرین , استقلال , فرهاد , فرهاد مجیدی , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

آرزو دارم در نوک حمله با مجیدی بازی کنم
مهاجم تیم استقلال گفت: «آرزویم این است که کنار فرهاد مجیدی در نوک خط حمله استقلال بازی کنم.»

جام ورزشی؛ ایمان موسوی درباره گل نزدن خود در بازیهای اخیر اظهارداشت: «گل زدن برای من در استقلال سخت شده چرا که شرایط تغییر کرده است. من باید بیشتر از این برای گل زدن تلاش کنم و عملکرد خوبی داشته باشم.»

وی درباره اینکه چرا درخششی که در بازی های ابتدایی داشته را ندارد، گفت: «دلیلش این است که شرایط تغییر کرده است. البته همه چیز به شانس هم بستگی دارد و من خوش شانس نبوده ام. دیدید که در بازی مقابل راه آهن هیچ موقعیتی نصیب من نشد. نمی خواهم بگویم فقط برخی از بازیکنان ما خوب هستند اما اگر جباری و حیدری باشند و من هم در نوک خط حمله بازی کنم حتما گل می زنم.»

موسوی درباره اینکه آیا افت کرده، افزود: «من افت نکرده ام. یکی از نقاط قوت و یا شاید ضعف من این است که چند بازی پشت سر هم گل می زنم و وقتی چند بازی گل نمی زنم همه فکر می کنند افت کرده ام. برخی از مهاجمان هر ۵ بازی یک بار گل می زنند و همه فکر می کنند آنها خیلی گلزن هستند. ضمن اینکه پستی که در بازی با راه آهن بازی کردم از گلزنی دورم می کند. من در آن بازی هافبک راست بودم. مگر همه از خسرو حیدری انتظار گلزنی دارند که به من می گویند چرا گل نمی زنی؟»

مهاجم استقلال ادامه داد: «دوست دارم در نوک خط حمله کنار فرهاد مجیدی بازی کنم اما این موضوع دست من نیست و کاری نمی توانم انجام بدهم. فعلا باید با همین شرایط کنار بیایم. من اهداف بزرگی در زندگی فوتبالی ام دارم و به مسایل مهمی فکر می کنم. به این زودی ها هم ناامید نمی شوم.»

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فوتبال , مجیدی , فرهاد , هرهاد مجیدی , استقلال , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

امیر قلعه نوعی از تیتر یکی از روزنامه های ورزشی ناراحت است.

سرمربی استقلال درباره بازی تیمش برابر راه آهن گفت:"ما این بازی را بردیم ودر نیمه دوم هم نمایش خوبی داشتیم."
وی درباره اعتراض راه آهن به داوری بازی گفت:"من فیلم بازی را بازبینی کردم.حداقل یک پنالتی را روی ایمان موسوی نگرفتند.من ندیدم که برای آنها موردی باشد که داور نگرفته باشد."
قلعه نوعی درباره اینکه مسوولان راه آهن می گویند حنیف باید اخراج می شد،گفت:"این طور نیست.در آن صحنه بازیکن حریف شبیه سازی کرد."
وی در پاسخ به این سوال که آیا مجیدی بازیکن 90 دقیقه ای نشده،گفت:"کادر فنی میزان آمادگی مجیدی را تشخیص می دهد.ما او را به میدان آوردیم و همان لحظه گل زد اما تیتر می زنند با صدای اعتراض تماشاچی او را بازی دادم.این دنباله پروژه سازی اشان است دیگر."

وی با تبریک به مرفاوی و صبا گفت:"حق صبا باخت نبود.او تیم خوبی دارد ودیدیم که فوتبال بازی کرد.من به او تبریک می گویم.صبا بدشانس بود که حذف شد.آن هم در آن زمین که معلوم بود توپ می پرد

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: قلعه نوعی , مجیدی , فرهاد , فرهاد مجیدی , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

هافبک تیم استقلال گفت: خوشحالم در کنار این همه بازیکن بزرگ یاد می گیرم و تجربه اندوزی می کنم.

عباس محمدرضایی درباره برتری تیمش مقابل راه آهن اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که سربلند از زمین خارج شدیم. این برد باعث شد قبل از دیدار های لیگ قهرمانان آسیا روحیه مضاعفی بگیریم و با شرایط بهتری آماده این مسابقات شویم. 

وی درباره حضور هواداران در ورزشگاه عنوان کرد: خوشحالم که هواداران به استادیوم آمدند چراکه حضورشان برای ما مهم بود. تشویق های آنها انگیزه مان را افزایش داد و توانستیم با انجام یک بازی خوب به خصوص از زمان حضور مجیدی 3 امتیاز را بگیریم و موفق از زمین خارج شویم. 

هافبک استقلال درباره گلزنی فرهاد مجیدی عنوان کرد: مجیدی یکی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران است. حضور او برای تمام بازیکنان دلگرمی است و خوشحالم که او به آمادگی کامل دست یافته و برای استقلال مثمرثمر است. 

محمدرضایی در خاتمه افزود: من خوشحالم در کنار این همه بازیکن بزرگ یاد می گیرم و تجربه اندوزی می کنم. در استقلال همه چیز برای موفقیت فراهم است و انشاءالله موفق شویم بهترین نتایج را در هر سه جام بگیریم.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: محمدرضایی , مجیدی , بهترین های تاریخ فوتبال ایران , فرهاد , فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

هافبک خارجی تیم استقلال با اشاره به پیروزی این تیم در دیدار مقابل راه آهن گفت: در یک بازی که بیشتر فیزیکی و درگیرانه بود و دو تیم فوتبال پابه پایی را ارائه کردند ما توانستیم با استفاده از اشتباه دروازه‌بان به سه امتیاز برسیم.

ساموئل با بیان این مطلب افزود: ما پیش از شروع مسابقه با اطلاع از نتایج رقیبانمان هم قسم شده بودیم تا در این مسابقه پیروز شویم و خوشحالم بازیکنان با ارائه دستورات کادر فنی توانستند به این مهم دست یابند. البته این پیروزی چیزی از شایستگی‌های حریف(راه آهن) کم نمی‌کند آنها هم آمده بودند تا در دیدار مقابل استقلال به پیروزی برسند اما اشتباه محمدی دروازه‌بان راه‌آهن کار دست این تیم داد. شاید اگر این توپ گل نمی‌شد بازی مثل بیشتر دقایق نیمه اول در میانه میدان جریان داشت و شما شاهد بودید در نیمه نخست کمتر توپی روی دروازه حریف ارسال شد چراکه توپ و میدان بیشتر در میانه زمین جریان داشت.

ساموئل تاکید کرد: بیشتر جریان مسابقه در میانه زمین اتفاق می‌افتاد و بیشتر درگیری های تیم‌ها در این محوطه بود به نظرم این مسابقه نبرد هافبک ها محسوب می شد. امیر قله‌نویی قبل از مسابقه با بازبینی مسابقات راه آهن به این موضوع تاکید داشت که ما باید در وحله نخست هافبک های تیم راه آهن را خنثی کنیم. خوشحالم که بعد از پایان مسابقه قلعه نویی از عملکردم راضی بود.

ساموئل با اشاره به تاکتیک های تیم استقلال در این فصل از مسابقات گفت: تاکتیک استقلال نسبت به سال گذشته که پرویز مظلومی بود تفاوت چندانی نکرده است وما تقریبا با همان سبک به میدان می رویم. تا الان هم با همین تاکتیک توانسته ایم صدر جدول را به خود کنیم و در آینده نیز با پیروزی در مسابقات نیز قهرمانی لیگ را تصاحب خواهیم کرد. البته ما مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را هم پیش رو داریم که باید در این رقابت ها به عنوان یک چهره مدعی ظاهر شویم.

وی در خصوص گل زنی فرهاد مجیدی در دیدار مقابل راه آهن گفت: من مجیدی را به عنوان یک همبازی و رفیق دوست دارم و او را انسانی شریف و خوب می دانم او در کنار اینکه یک انسان خوبی است یک فوتبالیست حرفه ای هم محسوب می شود که به عنوان یک مهاجم در امر گل زنی به خوبی به وظیفه اش عمل می کند. همواره از گل زنی مجیدی خوشحال می شوم

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: ساموئل , مجیدی , استقلال , فرهاد , فرهاد مجیدی , فوتبال ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال توانست در یک بازی پایاپای با راه آهن برنده از زمین مسابقه بیرون بیایند و سه امتیاز با ارزش به دست آورد.

علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: اشتباهات نتیجه این بازی را به نفع یکی از تیم ها می توانست رقم بزند. محمدی دروازه بان راه آهن این اشتباه را انجام داد و مجیدی هم با فرصت طلبی توانست گل بزند.

لطیفی در ادامه اظهار داشت: فرهاد مجیدی با هوشیاری و خوش شانسی توانست در دو بازی از دو اشتباه مهلک دروازه بانان تیم های فوتبال پیکان و راه آهن استفاده کند و دو گل برای تیمش به ثمر برساند.به هر حال مجیدی در این بازی ناجی استقلال شد.

پیشکسوت استقلال بیان کرد: ساموئل با دوندگی اش قصد داشت که میانه زمین در اختیار استقلال باشد اما زیاد در این کار موفق نبود. عدم حضور جباری در نیمه اول باعث شد استقلال در حد انتظار ظاهر نشود با آمدن جباری روند بازی استقلال بهتر شد.

وی در ادامه بیان کرد: حمودی و خسرو حیدری با توپ رسانی جباری در جناح راست فشار زیادی از این جناح به راه آهنی ها وارد کردند. مبنای حملات استقلال هم که ارسال توپ های بلند و زدن ضربات سر توسط فرزاد حاتمی بود. این مهاجم در اکثر توپ های ارسالی تأثیرگذار 
بود.

وی در خصوص عملکرد مجیدی در این بازی گفت: به نظرم فرهاد مجیدی هنوز هم آماده نیست. این مهاجم تا رسیدن به مرز آمادگی راه طولانی در پیش دارد. دولگی که در طول چهار بازی زده از طریق اشتباهات دروازه بانان بوده است.

وی در خصوص عملکرد تیم فوتبال راه آهن در این بازی گفت: راه آهن با اینکه دیر بسته شده بود اما نتایج دور از انتظاری در نیم فصل اول کسب کرد. مشکلات راه آهن از نیم فصل دوم شروع شد هفته های متوالی است که راه آهن صاحب موقعیت گلزنی می شود اما در نتیجه گیری مقابل حریفانش ناکام است، به هر حال راه آهن تیم خوبی است ولی در گلزنی مشکل دارد.

وی در ادامه بیان کرد: راه آهنی ها برای ارتقای جایگاهشان در جدول به دو فاکتور نیاز دارند. داشتن یک مهاجم گلزن و تمام عیار که علاوه بر مهارت حفظ توپ بتواند از تک موقعیت ها نهایت استفاده را کرده و گلزنی کند. حضور یک دروازه بان خوب و توانمند که بتواند در شرایط سخت از دروازه راه آهن محافظت کند عامل دوم موفقیت راه آهنی ها به شمار می آید.

وی در مورد تعویض های صورت گرفته در دو تیم فوتبال استقلال و راه آهن گفت: مجیدی با آمدنش به زمین مسابقه توانست به راه آهن گل بزند. همچنین جباری هم با حضورش تأثیر مثبتی بر روند حرکتی تیم استقلال گذاشت. در مجموع تعویض های استقلال خوب بود.

وی در ادامه بیان داشت: جباری با حضورش در زمین مسابقه توانست نبض بازی را در اختیار بگیرد و شرایط بازی را به نفع استقلال رقم بزند.
این هافبک بازی ساز محوریت بازی استقلال را بر عهده دارد. وی در زمان لازم توپ رسانی و توپ گیری در میانه میدان را انجام می دهد.

لطیفی تصریح کرد: به نظرم علی دایی نباید عباسفر مهاجم بلند قد تیمش را بیرون می کشید. آوردن مهاجم سرعتی در زمانی که استقلال در لاک دفاعی فرو رفته بود تعویض مناسبی توسط دایی نبود. راه آهنی ها از عقب کشیدن استقلالی ها از طریق ارسال توپ های هوایی و زدن ضربات سر توسط عباسفر می توانند استفاده کنند که این کار را انجام ندادند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در جدال بزرگان فوتبال کشورمان، امیر قلعه نوعی توانست برنده شود

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری ها ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: علی لطیفی , مجیدی , ناجی , استقلال , فرهاد , فرهاد مجیدی , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

http://www.uploadtak.com/images/m6412_ss.gif
http://www.uploadtak.com/images/u9144_ss.gif
دوستان عزیز باید سیوش کنید تا بتونید بصورت متحرک ببینید

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، ،
برچسب‌ها: تصویر , متحرک , فرهاد مجیدی , متحرک فرهاد مجیدی , فرهاد ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

 

استقلال	۱-۰	راه آهن

دانلود گل

 

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری فیلم ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: دانلود گل ها و خلاصه بازی راه آهن 0 1استقلال , راه اهن , استقلال , فرهاد ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

فرهاد مجیدی پیش از ورود به زمین از علی دایی کسب اجازه کرد و چند ثانیه بعد نیز خوشحالی‌اش از به ثمر رساندن گل را با هواداران تقسیم کرد.
افکارنیوز _ تیم‌های فوتبال استقلال تهران و راه آهن از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در حالی که نیمه اول این بازی بدون گل به پایان رسید، اما استقلال نیمه دوم با گل فرهاد مجیدی از تیم راه آهن جلو افتاد.

مجیدی که هنگام گرم کردن خود با تشویق هواداران استقلال روبه‌رو شده بود در بدو ورودش به زمین در نیمه دوم نیز مورد تشویق بی‌امان تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت. مجیدی همچنین قبل از ورودش به زمین به سمت علی دایی نیز رفت و یکدیگر را در آغوش گرفتند. بازیکن محبوب استقلال که تنها چند ثانیه از ورودش به زمین گذشته بود روی اشتباه دروازه‌بان راه آهن توانست گل اول استقلال را به ثمر برساند. او پس از به ثمر رساندن این گل به سمت جایگاه شرقی ورزشگاه رفت و خوشحالی‌اش را با هواداران استقلال تقسیم کرد.

همچنین گوینده ورزشگاه در دقیقه ۷۰ تعداد تماشاگران حاضر را ۱۸ هزار نفر اعلام کرد.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی , راه آهن , استقلال ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

تیم استقلال با گل سه امتیازی فرهاد مجیدی برابر راه آهن به برتری رسید.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه رقابتهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال موفق شد با تک گل فرهاد مجیدی از سد راه آهن عبور کند و با 49 امتیاز صدر جدول را حفظ کند.

 

 

گزارش بازی:

 

در نیمه نخست این دیدار بازی برابری از سوی هردو تیم به نمایش گذاشته شد و بیشتر توپ در میانه‌ی میدان در جریان بود.

 

اولین موقعیت این دیدار با سانتر فرزاد حاتمی در دقیقه‌ی 18 برای اکبرپور ایجاد شد که ضربه ی سر محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

جدی‌تری خطر نیمه نخست در دقیقه‌ی 21 رخ داد که ارسال توپ برای عمران زاده فرصت خوبی را برای گلزنی او ایجاد کرد که ضربه‌ی سر او را مدافع تیم راه آهن از روی خط با ضربه ی سر دفع کرد که بعد از برخورد با تیرک افقی دروازه از منطقه خطر دور شد.

 

در دقیقه‌ی 32 این دیدار موقعیت خوبی نصیب مهدی زارعی شد که بازیکن تیم راه آهن با ضربه ای آرام توپ را به سمت دروازه‌ی استقلال زد که براحتی در آغوش مهدی رحمتی قرار گرفت.

 

در دقیقه‌ی 34 علیرضا عباسفرد مهاجم تیم راه آهن با فرار خوب توانست در شرایط تک به تک قراربگیرد که با بی دقتی فضای حرکتی اش را بست و ضربه اش براحتی در اختیار مهدی رحمتی قرار گرفت.

 

در ادامه‌ی این دیدار در دقیقه 40 عباس محمدرضایی بعد از یک رفت و برگشت و ازدحام مقابل دروازه‌ی راه آهن صاحب فرصت خوب شوت زنی شد که ضربه ی او از کنار دروازه‌ی راه آهن به اوت رفت.

 

در دقیقه‌ی 43 این دیدار با ارسال یک کرنر امید عالیشاه فرصت خوبی را بدست آورد که ضربه‌ی این بازیکن از کنار محوطه شش قدم به اوت رفت.

 

آخرین موقعیت نیمه نخست این دیدار را ساموئل از دست داد و نتوانست از ارسال خوب آرزه از روی نقطه کرنر دروازه‌ی راه آهن را با تهدید روبه رو کند.

 

به گزارش ایسنا، نیمه دوم را استقلال با تغییراتی آغاز کرد و ویسنته آرزه و ایمان موسوی از میدان خارج و خسرو حیدری و مجتبی جباری به جای آنها وارد میدان شدند.

 

در آغاز نیمه‌ی دوم امید عالیشاه از ارسال خوب حسینی صاحب فرصت مناسبی شد که ضربه‌ی سر این بازیکن از کنار دروازه به اوت رفت.

 

در دقیقه‌ی 52 این دیدار شوت خسرو حیدری با برخورد به بازیکن راه آهن به شکلی خطرناک به کرنر رفت که مدافعان راه آهن اعتقاد داشتند توپ بصورت مستقیم به اوت رفته و داور در این مورد دچار خطا شده است.

 

در دقیقه‌ی 53 فرزاد حاتمی بعد از یک پاسکاری تیمی صاحب موقعیت شد که ضربه‌ی این بازیکن از داخل محوطه 18 قدم را پیروز قربانی به خوبی دفع کرد و به کرنر فرستاد.

 

در ادامه استقلال در دقیقه 54 موفق به زدن یک گل شد که داور به درستی آفساید صادقی را اعلام کرد و این گل مردود شمرده شد. در ادامه رجب زاده برای راه آهن به میدان آمد.

 

تیم راه آهن در دقیقه‌ی 55 فرصت مناسبی را برای گلزنی بدست آورد که سامان آقازمانی با شوت محکم از پشت محوطه جریمه این توپ را به کنار دروازه‌ی استقلال زد و با وجود اینکه شوت آقا زمانی در چارچوب نبود، این بازیکن توسط علی دائی در کنار زمین تشویق شد.

 

در دقیقه 62 بازهم راه اهن صاحب فرصت مناسبی شد که ضربه‌ی فرزاد آشوبی به شکلی خطرناک به اوت رفت که در این صحنه هم دایی با تشویق بازیکنانش از آنها خواست تا باز هم به حملاتشان ادامه دهند.

 

در دقیقه‌ی 64 یک فرصت عالی برای فرزاد حاتمی فراهم شد که ضربه‌ی سر این بازیکن به نقطه ای رفت که محمدی در آنجا حضور داشت و این دروازه بان موفق به گرفتن توپ شد.

 

در ادامه فرهاد مجیدی بعد از رخصت از علی دایی در دقیقه 70 به میدان آمد که هنوز چند ثانیه ای از حضور او در میدان نگذشته بود که بعد از ارسال توپ بر روی دروازه‌ی راه آهن، با اشتباه محمد محمدی و مدافع تیم راه آهن فرصتی مناسب برای او ایجاد شد که مجیدی براحتی دروازه‌ی راه آهن را گشود.

 

در دقیقه‌ی 80 این دیدار جهانگیر عسگری به جای عباسفرد در میدان حاضر شد و در دقیقه‌ی 81 خسرو حیدری با پاس محمدرضایی صاحب فرصت خوبی شد که ضربه‌ی او با فاصله ای کم به کنار دروازه رفت.

 

در دقیقه‌ی 84 تیم راه آهن هم سومین تعویضش را انجام داد و آشوبی جایش را به یاورزاده داد. در ادامه تیم راه آهن فشار بیشتری به تیم استقلال وارد کرد که بازیکنان استقلال با خطا سعی در توقف روند هجومی راه آهن داشتند و در دقیقه 86 عمران زاده با خطا بهادر عبدی را متوقف کرد که کادر فنی تیم راه آهن بشدت به نشان ندادن کارت از سوی داور معترض بود و همین امر موجب اخراج غلامپور در دقیقه 88 شد.

 

در ادامه در دقیقه 90 مجیدی به علت اعتراض به داور اخطار گرفت تا تنها اخطاری این دیدار باشد و در دقیقه 91 این دیدار فرزاد حاتمی باز هم موقعیت بسیار مناسبی را در اختیار داشت که محمدی با واکنش خوب این ضربه را به کرنر فرستاد

 

در دقیقه 94 با اشتباه مدافع استقلال راه آهن صاحب فرصت خوبی شد که ضربه‌ی رجب زاده در یک قدمی دروازه با خوش شانسی استقلال به اوت رفت تا این دیدار با همان نتیجه به پایان برسد و استقلال با زدن همان تک گل به سه امتیاز این دیدار برسد.

 

تیم استقلال با این سه امتیاز همچنان در صدر جدول رقابت ها باقی ماند و امتیازاتش را به 49 رساند.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی , ملوان , استقلال ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

فرهاد مجیدی تنها با بلند شدن از روی نیمکت استقلال ولوله ای در ورزشگاه آزادی به پا کرد.

فرهاد مجیدی در اواسط نیمه دوم بازی استقلال و راه آهن بود که به دستور امیر قلعه نویی از روی نیمکت بلند شد تا گرم کند. با بلند شدن این بازیکن از روی سکو ، ولوله ای در بازی به پا شد و طرفداران استقلال یک صدا به تشویق کاپیتان تیم شان پرداختند. مجیدی هنچنان محبوب ترین بازیکن این سالهای استقلال است. البته بیش از 10 دقیقه طول کشید تا قلعه نویی ، مجیدی را به استقلال بیاورد. او اما به محض ورود به زمین ، توانست روی اشتباه محمد محمدی در دفع توپ گل بزند تا ورزشگاه آزادی منفجر شود. همه استادیوم فقط او را تشویق می کردند و انگار کس دیگری در آزادی نبود!
گل مجیدی به قدری سریع بود که شاید از زمانی که او با دایی در کنار زمین روبوسی کرد تا لحظه ای که توپ را به تور دروازه راه آهن چسباند ، یک دقیقه هم طول نکشید.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: قلعه نویی , فرهاد مجیدی , ذوب آهن , دوب , اهن , فرهاد , مجیدی , قلعه , نویی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

استقلال با تک گل فرهاد مجیدی راه‌آهن را شکست داد.

تا دقیقه 70 بازی استقلال – راه‌آهن که فرهاد مجیدی به جای سیاوش اکبرپور وارد زمین شد، مسابقه هیجان خاصی نداشت. اما ورود مجیدی همه را شوکه کرد. اولین کسی که شوکه شد علی دایی بود که تیمش بلافاصله گل خورد و عقب افتاد. فرهاد مجیدی در اولین ثانیه‌های ورودش به زمین گل اول مسابقه استقلال – راه‌آهن را زد تا سکوهای ورزشگاه یکصدا نام او را فریاد بزنند. دومین توپی که به پای مجیدی خورد وارد دروازه راه‌آهن شد. اشتباه محمد محمدی دروازه‌بان راه‌آهن که نتوانست ضربه آرام بازیکن استقلال را جمع کند، توپ را جلوی فرهاد مجیدی انداخت که او ابتدا با پای چپ توپ را کنترل کرد و سپس با پای راست دروازه راه‌آهن را گشود. گلزنی فرهاد مجیدی باعث شد هواداران حسابی او را تشویق کنند؛ اتفاقی که شاید زیاد برای قلعه‌نویی خوشایند نباشد. با این گل شاید قلعه‌نویی مجبور باشد از هفته آینده، مجیدی را در ترکیب ثابت تیمش بگذارد.
بازی استقلال – راه‌آهن غیر از این گل، اتفاق خاصی نداشت. نیمه اول بدون هیجان بود و هوادارانی که داخل ورزشگاه بودند از روند بازی رضایت نداشتند. شاید تنها اتفاق خاص این مسابقه غیر از گل مجیدی، یک اشتباه دیگر از محمد محمدی بود که استقلالی ها توپ را به تیر دروازه راه آهن زدند. این اتفاق قبل از گل مجیدی رخ داد.
در اواخر بازی بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های راه آهن هم به خاطر اعتراض بیش از حد به داور از کنار زمین اخراج شد. البته استقلالی ها در دقیقه 94 شانس آوردند که بازیکن راه آهن یک توپ را از دو متری دروازه به بیرون زد چراکه اگر آن توپ گل می شد، استقلال هیچ فرصتی برای جبران گل خورده نداشت و با تساوی یک - یک بازی را به پایان می رساند.
با این نتیجه استقلال 49 امتیازی شد و اجازه نداد صدر جدول به تراکتورسازی برسد.

 

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی , راه آهن , استقلال ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

 


 

مربي تيم فوتبال استقلال با رد ناراحتي فرهاد مجيدي در تمرين اين تيم مي‌گويد، مسائل حاشيه‌اي چند روز گذشته تمرين استقلال به خوبي مديريت شده و مشکلي در کار اين تيم به وجود نمي‌آورد.

 


 
مجيد صالح درباره شايعه ناراحتي فرهاد مجيدي در تمرين روز گذشته استقلال اظهار کرد: "روز گذشته يک تمرين بسيار شاداب را انجام داديم و اتفاقا فرهاد هم يکي از بهترين‌ها بود. در بخشي از تمرين مهاجمان براي گلزني کري مي‌خواندند و فضاي رقابتي شادي ايجاد شده بود. اصلا نديدم که مجيدي ناراحت باشد."

به گزارش ايسنا ، او درباره حاشيه‌هايي که در چند روز گذشته در تمرين استقلال به وجود آمده بود، نيز گفت: "براي تيم بزرگ هميشه حاشيه‌هايي به وجود مي‌آيد. من خود در سايپا سرمربي بوده‌ و قبلا در ذوب آهن با ابراهيم‌زاده و در مس کرمان با قلعه‌نويي به عنوان دستيار کار کرده‌ام اما تيم‌هاي ديگر به اندازه استقلال و پرسپوليس حاشيه ندارند. هر چند مهم اين است که اين حاشيه‌ها جمع شده و به زمين بازي کشيده نشود."

صالح درباره حضور پسر قلعه‌نويي در ديدار دوستانه اين تيم برابر پيکان و حاشيه‌هايي که پس از آن به وجود آمد، گفت: "خوشبختانه اين موضوع هرچه بود تمام شد. يکي از خوبي‌هاي تمرين استقلال اين است که به غير از روز قبل از بازي براي عموم باز است. همين نشان مي‌دهد که ما چقدر باز به مسائل نگاه مي‌کنيم. طبيعي است، وقتي تمرين با حضور خبرنگاران و هواداران برگزار شود، مشکلاتي از اين قبيل به وجود بيايد اما مطمئن باشيد که اين مسائل در شاکله تيم هيچ حاشيه‌اي را به وجود نمي‌آورد. اين به خاطر مديريت خوب قلعه‌نويي است و ساير بازيکنان ما هم حرفه‌اي هستند."

مربي استقلال با اشاره به اين‌که اين تيم تاکنون با مشکلات مالي زيادي دست و پنجه نرم کرده است، افزود: "تا الان مشکلات مالي استقلال حل نشده اما اين موضوع نتوانسته روي عملکرد بازيکنان ما تاثيري بگذارد. بدون شک استقلال جزو سه تيم اولي است که بيشترين مشکلات مالي را دارد. خودم به عينه ديده‌ام که بازيکنان چقدر با مسائل مالي روبه‌رو هستند اما همه به خاطر اسم استقلال از هيچ تلاشي دريغ نکرده‌اند."

مجيد صالح در ادامه گفت‌وگويش با ايسنا درباره ديدار بعدي استقلال در ليگ که روز جمعه با راه‌آهن خواهد بود، گفت: "از جانب باشگاه به فدراسيون نامه‌اي زده‌ايم که بازيکنان ملي‌پوش ما زمان کافي براي استراحت و رسيدن به بازي بعد را ندارند. از لحاظ علمي هم اين موضوع تاييد شده و استانداردهاي فيفا هم مي‌گويد که بين دو بازي بايد حداقل 72 ساعت زمان باشد تا يک بازيکن بتواند براي ديدار بعد خود را آماده کند. هيچ کجاي دنيا زودتر از سه روز يک بار بازي نمي‌گذارند. با اين حال به خاطر اين‌که يکشنبه تعطيل است و پرسپوليس هم در اين هفته در تهران بازي دارد، اين طور برنامه‌ريزي شده که بازي ما جمعه برگزار شود. مي‌دانيم که سه چهار بازيکن ما يا حتي ممکن است هر 5 بازيکن ما در تيم ملي مقابل لبنان به ميدان بروند. اين موضوع قبلا هم به ما لطمه زده است. در بازي با تراکتورسازي به خاطر حضور بازيکنان استقلال در تيم ملي نکونام را به طور کامل از دست داديم. رحمتي با مصدوميت بازي کرد و خسرو حيدري و پژمان منتظري هم تحت فشار بودند."

صالح با توجه به در پيش بودن بازي‌هاي آسيايي براي استقلال درباره حفظ آمادگي بازيکنان در سه ليگ گفت: "خوشبختانه در نيم‌فصل توانستيم، تعداد بازيکنان خود را افزايش داده و به يک بالانس در تيم‌مان برسيم. وضعيت ما در سه بازي آخر دور رفت ليگ طوري شده بود که تنها يک بازيکن بزرگسال روي نيمکت‌ حضور داشت و مجبور بوديم، از بازيکنان جوان و اميد استفاده کنيم. با اين حال در نيم فصل بازيکنان خوبي در کنار جباري و مجيدي به تيم اضافه شدند و توانسته‌ايم در تيم يک بالانس ايجاد کنيم."

وي افزود: "مثلا در بازي قبل به اشجاري استراحت داديم چرا که چند بازي پشت سر هم در ميدان بود اما گله مي‌کنم از روزنامه‌ها و همين‌طور گزارشگري که گفته بود، اشجاري به خاطر بدبازي کردن نيمکت‌نشين شده است. در حال حاضر هر 24 بازيکن استقلال توانايي حضور در ترکيب اصلي را دارند و اين براي کادر فني يک مشکل بزرگ را ايجاد کرده که حتي چگونه 18 نفر اصلي را انتخاب کنيم. البته خدا کند، هميشه مربيان از اين مشکلات داشته باشند نه اين‌که با کمبود بازيکن روبه‌رو باشند."

مربي استقلال درباره ديدار با راه‌آهن هم گفت: "هر تيمي که جلوي استقلال بازي مي‌کند، انگيزه به‌خصوصي دارد. مثلا وقتي مقابل مس کرمان قرار گرفتيم، اين تيم در هفته ماقبل آن در خانه خود به تراکتورسازي باخته بود اما مقابل ما خوب کار کرد و در 20 دقيقه پاياني هم ما را تحت فشار گذاشت. بنابراين اصلا نمي‌شود، به شرايط تيم‌ها نگاه کرد. همه بازي‌ها تا پايان فصل حکم فينال را براي‌مان دارد. بدون شک راه‌آهن با تمام قوا به مصاف ما مي‌آيد. ما هم بايد فکر کنيم که تا زماني که ليگ قهرمانان شروع نشده، بايد حداکثر امتيازها را بگيريم تا فاصله خود را با تيم‌هاي پايين‌تر حفظ کنيم."
 

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

تمرین تیم فوتبال استقلال باحضور تمامی بازیکنان این تیم به غیر از ملی‌پوشان برگزار شد.

جام ورزشي؛ تیم استقلال که خود را برای دیدار مقابل راه‌آهن آماده می‌کند از ساعت 15 امروز در کمپ زنده یاد حجازی برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد.


* فرهاد مجیدی که این روزها تلاش زیادی می کند تا به شرایط آرمانی نزدیک شود امروز همراه برادرش فرزاد، در تمرین استقلال حاضر شد.


* در تمرین امروز تیم استقلال تمام بازیکنان به جز ملی‌پوشان حاضر بودند و تنها مهران قاسمی هافبک جوان این تیم که از ناحیه مردمک چشم دچار آسیب‌دیدگی است در تمرین حضور نداشت.


* امیر نوری، بازیگر سینما و تلویزیون امروز در تمرین آبی پوشان حاضر شد و با همه بازیکنان خوش و بش کرد.


* استقلالی ها فیلم بازی های اخیر راه آهن در لیگ برتر را دیدند و قلعه نویی نکاتی را که لازم بود برای آنها توضيح داد. وي قبل از شروع تمرین، برخلاف دیروز با شاگردانش صحبت کرد. او برای استقلالی ها از دشواری دیدار با راه آهن گفت و اینکه 3 امتیاز این بازی حساس می تواند چه نقش مهمی در تثبیت صدرنشینی استقلال داشته باشد.

 

* محمدهوتن پسر امیر قلعه‌نویی نیز در تمرین امروز حضور داشت.


* ترک شبانه‌روزی اردوی تیم ملی توسط هادی عقیلی به سوژه بازیکنان تیم استقلال تبدیل شده بود و آنها درباره این موضوع از یکدیگر سوال می‌پرسیدند.


* حدود 30 نفر از طرفداران تیم استقلال امروز در کمپ زنده یاد حجازی حاضر بودند.


* در تمرین امروز استقلال از طرف کادرفنی اعلام شد که خبرنگاران فقط می توانند در روزهای سه شنبه برای تماشای تمرین به کمپ بروند که این موضوع باعث ناراحتی خبرنگاران شده بود و آنها از این تصمیم ابراز ناراحتی می کردند. خبرنگاران اعتقاد داشتند اشتباهات چند نفر نباید باعث اتخاذ چنین تصمیماتی از طرف باشگاه استقلال شود.


*دویدن دور زمین، ارسال پاس‌های کوتاه‌، کارهای ترکیبی، شوت به سمت دروازه، سانتر از جناحین و فوتبال درون‌تیمی برنامه‌های تاکتیکی امروز این تیم را تشکیل می‌داد. نکته جالب کرکری مهدی رحمتی و آرش برهانی برای یکدیگر بود که دروازه‌بان تیم استقلال برای مهاجم این تیم خط و نشان می‌کشید و اعلام می‌کرد نمی‌تواند در بازی درون‌تیمی حتی یک گل بزند. رحمتی برای گل‌زنی برهانی جایزه تعیین کرد و می‌گفت اگر به من گل بزنی به تو پیراهن جایزه می‌دهم که البته در جریان بازی برهانی این کار را انجام داد.


نشست خبری سرمربی تیم استقلال و علی دایی فردا از ساعت 14:00 در محل سازمان لیگ انجام خواهد شد.

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: سید مهدی رحمتی , استقلال , امیر قلعه نویی , آرش برهانی , امير نوري , فرهاد مجيدي ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

آمار گلزنی هیچ کدام از مهاجمان استقلال استاندارد نیست و فقط فرهاد مجیدی در این بین به اندازه استاندارد گلزنی کرده است!

جام ورزشی؛ آمار گلزنی استقلال و مهاجمان این تیم در نیم فصل دوم پیشرفت کرده. تیمی که در 7 هفته ابتدایی نیم فصل اول 6 گل زده بود در مدت مشابه در نیم فصل دوم 8 گل زده. از آن 6 گل، 5 گل را مهاجمان این تیم زده بودند و از این 8 گل نیم فصل دوم، 7 گل توسط مهاجمان زده شده.


در نیم فصل اول و در 7 هفته ابتدایی، فقط سیاوش اکبرپور موفق شده بود بیش از یک گل بزند ولی در نیم فصل دوم حاتمی 3 گل زده و برهانی 2 گل. با این حال اما آمار هیچ کدام از مهاجمان استقلال استاندارد نیست.


اگر نرم بین المللی یعنی زدن دو گل در هر سه بازی را ملاک قرار دهیم، هیچ کدام از مهاجمان استقلال میانگین گل به دقیقه کمتر از 135 ندارند. البته به جز فرهاد مجیدی که طی 81 دقیقه بازی برای استقلال یک گل زده و از این حیث آمار خوبی دارد.


اگر یکی مثل برهانی هم می توانست همین آمار را داشته باشد، به جای زدن 8 گل، حالا 19 گله بود! بعد از مجیدی هم بهترین آمار گلزنی مربوط به فرزاد حاتمی است که هر 151 دقیقه یک گل زده است. اگر سیاوش اکبرپور می توانست بسان حاتمی گل زند، حالا به جای زدن فقط 2 گل، 10 گل زده بود.


همه این آمار و ارقام نشان می دهد که علیرغم پیشرفت استقلال در نیم فصل دوم در فاز گلزنی اما همچنان به مهاجمان این تیم انتقاد وارد است. مهاجمانی که نه تنها خوب گل نزده اند بلکه در دادن پاس گل هم بسیار ضعیف عمل کرده اند و از جمع 8 نفره شان فقط برهانی، موسوی و اکبرپور یک بار دادن پاس گل را نوبر کرده اند.


نکته دیگر اینکه بهترین گلزن استقلال برهانی است با 8 گل (به اندازه تمام گل هایی که فصل قبل زده بود) ولی هیچ کدام از مهاجمان دیگر حتی نصف او هم گل نزده اند.

 

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری فیلم ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: فوتبال , مجیدی , گلزنان , جدول , فرهاد , هرهاد مجیدی , استقلال , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

فقط برای قدردانی از کاپیتان مجیدی؛
به پاس تمام روزهایی که در اوج آمادگی بر روی نیمکت نشست ولی هرگز اعتراض و حاشیه سازی نکرد...به پاس تک تک گل های به یادماندنی اش در دربی های سرخابی...به پاس گل حماسی اش در واپسین ثانیه های دربی 69 که تا دنیا برپاست نسل اندر نسل استقلالی ها به آن می بالند... به پاس مردانگی و بزرگی اش که در بزرگ ترین بازی سال و در مقابل 100 هزار تماشاگر بازوبند کاپیتانی را بر بازوی جوان ترین بازیکن خودی می بندد تا لذت گلزنی اش را صدچندان کند... به احترام تنها بازیکن تاریخ فوتبال ایران که در مقابل 96 هزار قرمزپوش بر پیراهن آبی اش بوسه زد و در جواب توهین سرخ ها فقط با انگشتانش 4بار سرافکندگی شان در مقابل تیم آبی پوش محبوبش را به آنها یادآوری کرده و خاموششان کرد.برای تقدیر از بازیکنی که هرگز حاضر نشد غیر از "استقلال" برای هیچ تیم ایرانی دیگری به میدان برود
و حالا قرار است من و تو کاری کنیم که گوشه ای، فقط گوشه ای از این خوبی ها را جبران کنیم و برای کاپیتان تمام نشدنی تیم محبوبمان سنگ تمام بگذاریم.
خیلی وقتمان را نمی گیرد،کافیست به لینک ذیل رفته و در رأی گیری بهترین ها به کاپیتان عزیزمان رای دهیم تا قوت قلبی باشد برای 7 دوست داشتنی تا بداند زحماتش را بی جواب نمی گذاریم ...به امید قرار گرفتن نام عزیزترین کاپیتان دنیا در صدر بهترین های جهان و افتخاری دیگر برای استقلال و استقلالی ها

حتما به آدرس زیر برید و هر روز به فرهاد رای بدید


http://www.the-top-tens.com/lists/greatest-soccer-players-of-all-time.asp

http://upload.tehran98.com/img1/4p79m85uj0tbjrhqtoii.jpg

ستاره ی 7 آبی

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: به فرهاد رای بدید , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

عکس یادگاری فرهاد مجیدی با یه هوادار عزیز استقلالی تو بازی دوستانه دیروز استقلال - پیکان

درود بر کاپیتان مجیدی

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، ،
برچسب‌ها: عکس فرهاد مجیدی با هوادار معلول استقلالی , کاپیتان فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

مجيدي تا امروز فقط ۳۰ ميليون تومان از استقلال گرفته و فتح الله زاده باوجود تلاش‌هاي فراوان نتوانسته پول بيشتري به او بدهد.
فرهاد مجيدي محبوب ۳۰ ميليون توماني
افکار- فرهاد مجيدي هنوز نزد هواداران استقلال محبوب است. او با آبي‌ها قرارداد ۱۸ ماهه بست و براساس آن بايد تا پايان فصل ۹۳-۹۲ يعني ابتداي خرداد ۹۳ براي استقلال بازي کند هرچند اين روزها شايعه خداحافظي او در پايان همين فصل شنيده مي‌شود و حتي شنيديم شايد فصل آينده در داماش گيلان سرمربي شود چون قرار است واعظي‌آشتياني به جاي امير عابديني، مديرعامل رشتي‌ها شود.


مجيدي رابطه سردي با امير قلعه‌نويي دارد و حتي بعد از گل‌زني به پيکان گفت: «من کاملا آماده‌ام و دليل نيمکت‌نشيني‌ام را بايد از سرمربي تيم بپرسيد.» برخي مي‌گويند مشکل بزرگ طرفين محبوبيت فرهاد روي سکوهاست و همين مسئله شايد درنهايت کار را به جاهاي باريک بکشاند.


بد نيست بدانيد مجيدي تا امروز فقط ۳۰ ميليون تومان از استقلال گرفته و فتح الله زاده باوجود تلاش‌هاي فراوان نتوانسته پول بيشتري به او بدهد در حالي که مثلا دريافتي جواد نکونام و مهدي رحمتي خيلي بيشتر بوده.


قلعه‌نويي در محفلي خصوصي گفته بود نهايتا در ۴، ۵ بازي از مجيدي استفاده مي‌کند و شايد بيشتر در ليگ قهرمانان آسيا از تجربيات اين چهره ۳۶ ساله بهره ببرد. فرهاد سابقه قهرماني آسيا با العين امارات با مربي‌گري برونو متسو را دارد.

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: قلعه نویی , فرهاد مجیدی , ذوب راه آهن , راه , آهن , فرهاد , مجیدی , قلعه , نویی , پرسپولیس ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

شماره 7 محبوب استقلال گفت: «من فکر مي‌کنم بازي‌هاي خانگي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا کمتر از 50، 60 هزار تماشاگر نداشته باشد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ فرهاد مجيدي بالاخره در بازي با پيکان گل زد. او خيلي دوست داشت دروازه تيم فيروز کريمي را باز کند چرا که در زمان حضور فيروز در استقلال با او به مشکل خورده بود. حالا بايد ديد آيا با توجه به گل‌زني فرهاد، قلعه‌نويي در بازي جمعه مقابل راه‌آهن به طور ثابت از او استفاده مي‌کند يا نه؟

 


* آقا فرهاد چه خبر؟


- سلامتي، چند روزي تمرينات تعطيل بود ولي کم‌کم براي بازي با راه‌آهن آماده مي‌شويم. ما براي حفظ صدرنشيني در اين ديدار هم دنبال پيروزي هستيم.

 


* بعد از گل‌زني به پيکان چه حسي داشتي؟


- خيلي خوشحال بودم که توانستم هواداران استقلال را شاد کنم. در اين مدت آن‌ها خيلي از من حمايت کردند و آن روز هم 90 دقيقه زير باران من و تيم را مورد حمايت قرار دادند. آن گلي که زدم کمترين هديه به هواداران استقلال بود.

 


* مثل اين که قلعه‌نويي فقط 20 دقيقه از وجود تو استفاده مي‌کند.


- اين ديگر به نظر سرمربي تيم برمي‌گردد و اين‌که چه اهدافي در سر دارد اما من براي 90 دقيقه بازي هم آماده هستم و مشکل خاصي ندارم.

 


* مثلا مقابل راه‌آهن بدنت براي 90 دقيقه آماده است؟


- بله، بدن من آماده است و خيلي انگيزه دارم که هواداران استقلال را خوشحال کنم.

 


* بازي مقابل تيم علي دايي حساسيت خاص خود را دارد.


- خب تمام بازي‌ها حساس است و ما بايد قدر بازي‌هايي که در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود را بدانيم.

 


* اما هواداران استقلال از بازي‌هاي شما استقبال چنداني نمي‌کنند.


- در بازي با پيکان هوا باراني بود اما مسلما با بهترشدن هوا شرايط فرق مي‌کند و هواداران بيشتري راهي ورزشگاه خواهند شد. من فکر مي‌کنم بازي‌هاي خانگي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا کمتر از 50، 60 هزار تماشاگر نداشته باشد.

 


* شايعه مربي‌گري تو در داماش گيلان چيست؟


- نمي‌دانم، خبر خاصي ندارم اما فعلا که فقط به قهرماني با استقلال فکر مي‌کنم.

 


* سخت‌ترين رقيب استقلال در راه قهرماني چه تيمي است؟


- پرسپوليس که خيلي عقب افتاده و بعيد مي‌دانم شانس چنداني داشته باشد اما همه تيم‌هاي بالاي جدول خطرناک هستند و بايد مراقب سپاهان، فولاد و تراکتورسازي باشيم.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، مصاحبه ، ،
برچسب‌ها: قلعه نویی , فرهاد مجیدی , ذوب راه آهن , راه , آهن , فرهاد , مجیدی , قلعه , نویی , پرسپولیس ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

سرپرست تیم فوتبال استقلال دلیل غیبت بازیکنان این تیم را در تمرینات دیروز و امروز موجه دانست.

جام ورزشی؛ میرشاد ماجدی درباره تعطیل شدن تمرین بعد از ظهر روز یکشنبه استقلال گفت: «سرمربی تیم صلاح دید که تمرینات در یک نوبت برگزار شود زیرا بیشتر بازیکنان ما به دلیل مصدومیت در کلینیک حضور دارند. مساله خاص دیگری هم در میان نبود.


وی درباره به غایبان استقلال اظهارداشت: «فرهاد مجیدی با کسب اجازه از کادر فنی به خارج از کشور سفر کرده بود و امروز صبح به ایران رسید اما از تمرین صبح استقلال اطلاعی نداشته است در غیر این صورت مانند همیشه در تمرین شرکت می کرد. محمدرضایی، رحمتی و برهانی هم در کلینیک فیزیوتراپی می کنند.


وی افزود: «حنیف عمران زاده هم با کسب اجازه از کادر فنی امروز به دنبال رفع مشکلات گذرنامه خود بود تا برای خروج از کشور در بازی های آسیایی به مشکل نخورد. با امیرحسین صادقی هم تماسی داشتم. او مشکلات شخصی دارد که پس از رفع آنها بر می گردد. صادقی از سوی من مجوز گرفت تا در تمرین حاضر نشود.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: استقلال , میرشاد ماجدی , فرهاد مجیدی , حنیف عمران زاده , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی , ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

 
سرپرست تیم فوتبال استقلال دلیل غیبت بازیکنان این تیم را در تمرینات دیروز و امروز موجه دانست.

میرشاد ماجدی درباره تعطیل شدن تمرین بعد از ظهر روز یکشنبه استقلال گفت:سرمربی تیم صلاح دید که تمرینات در یک نوبت برگزار شود زیرا بیشتر بازیکنان ما به دلیل مصدومیت در کلینیک حضور دارند.مساله خاص دیگری هم در میان نبود.
وی درباره به غایبان استقلال اظهارداشت:فرهاد مجیدی با کسب اجازه از کادر فنی به خارج از کشور صفر کرده بود و امروز صبح به ایران رسید اما از تمرین صبح استقلال اطلاعی نداشته است در غیر این صورت مانند همیشه در تمرین شرکت می کرد. محمدرضایی،رحمتی و برهانی هم در کلینیک فیزیوتراپی می کنند.

وی افزود:حنیف عمران زاده هم با کسب اجازه از کادر فنی امروز به دنبال رفع مشکلات گذرنامه خود بود تا برای خروج از کشور در بازی های آسیایی به مشکل نخورد. با امیر حسین صادقی هم تماسی داشتم.او مشکلات شخصی دارد که پس از رفع آنها برمی گردد.صادقی از سوی من مجوز گرفت تا در تمرین حاضر نشود

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: قلعه نویی , فرهاد مجیدی , راه آهن , فرهاد , مجیدی , قلعه , نویی , ماجدی , مجیدی , تمرین ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

اسطوره ميلان كه به دعوت پرسپوليسي ها به تماشاي دربي تهران نشسته بود در رسانه هاي ايتاليا به تمجيد از فرهاد مجيدي پرداخت.

جام ورزشي؛ یکی از روزنامه های ایتالیایی به نقل از فرانکو باره سی نوشت: «در دربی معروف ایران بازی خوبی از دو تیم ندیدم فقط تنها نکته قابل ذکر بازی ورود بازیکن شماره 7 تیم آبی (فرهاد مجيدي) بود که با ورودش به ورزشگاه کل ورزشگاه به احترامش برخواستند و تشویقش کردند که منو یاد ورود توتی به ورزشگاه رم انداخت!!»


باره سي در حالي در وصف دربي تهران چنين صحبت كرده كه با خرج پرسپوليسي‌ها براي تماشاي دربي راهي ايران شد و هنوز اين اظهارنظر وي كه خود را يك پرسپوليسي معرفي كرده و ابراز علاقه كرد تا شادی هواداران اين تيم را ببیند، هنوز از اذهان علاقمندان به فوتبال بيرون نرفته است تا به اين ترتيب اسطوره ايتاليايي‌ها نمك خورده باشد و نمكدان را شكسته باشد.

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرانکو بارسی , فرانچسكو توتي , فرهاد مجيدي , محمد رويانيان , دربي , استقلال , پرسپوليس , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

در دیداری دوستانه که یکشنبه شب به منظور گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم ناصر حجازی برگزار می‌شود، عادل فردوسی‌پور، علی دایی و فرهاد مجیدی هم تیمی می‌شوند.

در این مسابقه که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم ناصر حجازی یکشنبه شب در زمین چمن ورزشگاه شهید کشوری برگزار می‌شود، چهره‌های نام آشنای فوتبال کشور رو در روی هم قرار می‌گیرند.

در تیم یاران حجازی بازیکنانی نظیر آتیلا حجازی، عادل فردوسی‌پور، فرهاد مجیدی، پژمان جمشیدی، سرژیک تیموریان، فرد ملکیان، ایوب اصغرخانی، علی دایی، سعید رمضانی، هادی مهدوی‌‍کیا، هادی طباطبایی و احمد مومن‌زاده به میدان خواهند رفت

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فتح الله زاده , نکونام , مجیدی , علی , فرهاد , جواد , فرهادمجیدی , جواد نکونام , فردوسی‌پور , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

تهران - مدیر عامل باشگاه فوتبال استقلال تهران ضمن اشاره به مذاکرات خود با جمشید مشایخی در خصوص ساخت فیلمی شایسته فوتبال ایران، از فرهاد مجیدی و علی کریمی به عنوان بازیکنانی نام برد که به گفته وی می توانند سوپراستارهایی برای سینمای فوتبالی باشند.

 
به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام روز شنبه جشنواره فیلم فجر، ˈعلی فتح الله زادهˈ در خصوص حضور خود در جشنواره فیلم فجر گفت: تمایل بسیاری دارم که در جشنواره فیلم فجر شرکت کنم اما گرفتاری و مشکلات گاهی مانع می شود. گاهی به بچه های فوتبالیست می گویم که هنرمندان، علاقه بسیاری به فوتبال و تماشای آن دارند، باید شرایطی فراهم کنیم تا آنها بتوانند به راحتی بیایند و از نزدیک فوتبال را تماشا کنند.

وی که سال های در عرصه مدیریت تئاتر فعالیت کرده، در پاسخ سووالی مبنی بر اینکه بین سینما و تئاتر کدام را می پسندید، گفت: تئاتر را بیشتر از سینما دوست دارم، زیرا در تئاتر نفس گرم تماشاگر همواره با شماست. شما نگاه کنید برجسته ترین افراد پیشکسوت سینمای ما همچون علی نصیریان و محمدعلی کشاورز در ابتدا، کار خود را با تئاتر آغاز کرده اند و در نهایت به سینما رسیدند.

فتح الله زاده در باره ساخت فیلم های فوتبالی گفت: معتقدم باید کارگردانانی وارد عرصه فیلمسازی در زمینه فیلم های فوتبالی شوند که در زمینه فوتبال تخصص کافی پیدا کرده اند. فیلم سینمایی ˈمثلث آبیˈ به لحاظ فیلمبرداری بسیار ضعیف بود، در حالیکه سناریو خیلی قوی داشت که اگر همه عوامل ساخت فیلم در آن رعایت می شد، بطور قطع فیلم قابل توجهی به مخاطب عرضه می شد.

وی افزود: در حوزه سینما می توان گام هایی در زمینه تولید فیلم های فوتبالی برداشت، گرچه کارگردانان ما هنوز به این موضوع نرسیده اند که می شود از فوتبال فیلم سینمایی ساخت که به اسکار هم معرفی کرد. معتقدم فیلم سینمایی فوتبالی خوب اگر ساخته شود می توانیم با آن به اسکار برویم اما متاسفانه فیلم های سطحی بسیاری از فوتبال ساخته ایم.

فتح الله زاده در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه آیا نمی خواهد شروع کننده ساخت فیلم های فوتبالی باشد، گفت: بله. با خانم برومند و استاد جمشید مشایخی صحبت کرده ایم و می خواهیم فیلمی که شایسته فوتبال ایران است را بسازیم.

وی همچنین در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه شما فکر می کنید با چه فوتبالیستی می توان فیلم فوتبالی ساخت، افزود: فرهاد مجیدی و علی کریمی می توانند سوپراستارهایی برای سینمای فوتبالی ما باشند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به سووال دیگری مبنی بر اینکه آیا آقای رویانیان هم در این پروژه هستند یا نه، با خنده گفت: آقای رویانیان که همیشه خودش نقش اصلی را بازی می کند، اما برای بازی باید نقش اول را به کسی داد که توانایی و کشش این کار را داشته باشد.

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: استقلال پرسپولیس , فرهاد مجیدی علی کریمی , فوتبال , علی , فرهاد , کریمی , مجیدی , استقلال , پرسپولیس , ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

مهاجم تیم استقلال گفت: می خواهم آنقدر در استقلال خوب باشم که مثل فرزاد حاتمی به تیم ملی دعوت شوم.

ایمان موسوی  اظهارداشت: بعد از گرفتن MRI مشخص شد که مصدومیتم جدی نیست. پزشکان تیم ملی هم گفتند که برای اطمینان خاطر MRI می گیریم و از اول هم مشخص بود که مصدومیتم جدی نیست. 

وی ادامه داد: از امروز در تمرینات استقلال شرکت می کنم و آماده هستم که در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرم. اگر هم در دیدار با پیکان بازی نکردم به این دلیل بود که مصدوم بودم و مشکل دیگری نداشتم. 

موسوی درباره ترافیک خط حمله استقلال گفت: از اینکه کنار مهاجمان بزرگی مثل مجیدی، برهانی و حاتمی هستم لذت می برم. اتفاقا بازیکنی خوب است که بتواند در ترافیک خودش را نشان دهد و فیکس شود. من هم همیشه دوست داشتم به تیمی بروم که رقیبان قدرتمندی داشته باشم و می دانم اگر در این استقلال فیکس شوم هنر کرده ام. به همین دلیل تلاشم را بیشتر می کنم تا بتوانم از این به بعد در ترکیب اصلی قرار بگیرم. 

وی با اشاره به رابطه خوبی که با فرهاد مجیدی دارد، گفت: همیشه آرزویم بوده که کنار فرهاد مجیدی بازی کنم. خوشبختانه رابطه من با مجیدی خیلی خوب است و ما همدیگر را دوست داریم. از کنار او بودن بسیار خوشحالم و تا الان هم چیزهای زیادی از فرهاد یاد گرفته ام. 

موسوی در پایان راجع به دعوت شدن حاتمی به تیم ملی گفت: فرزاد مهاجم خوبی است و از اینکه به تیم ملی دعوت شد خیلی خوشحال شدم. باعث افتخارم است که هم پستی من به تیم ملی دعوت شده است. من هم تلاش می کنم بازیهای خوبی برای استقلال انجام دهم و به تیم ملی دعوت شوم.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: موسوی , مجیدی , فرهاد , فرهادمجیدی , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

فرهاد مجیدی بازیکن محبوب استقلالی‌ها در بازی با پیکان توانست برای تیمش گلزنی کند تا بار دیگر سکوها نام او را فریاد بزنند.
     

جام ورزشی، مجیدی که در بازی مس و پرسپولیس هم دقایق کوتاهی برای آبی‌پوشان به میدان رفته بود در بازی با پیکان هم در دقایق پایانی وارد بازی شد و برخلاف 2 دیدار گذشته توانست عملکرد خوبی داشته باشد تا خود را به ترکیب ثابت نزدیک‌تر کند.

 

البته امیر قلعه‌نویی با وجود گلزنی مجیدی هنوز درباره حضور او در ترکیب ثابت تصمیمی نگرفته و مشخص نیست در بازی بعدی تیمش برابر راه‌آهن از او به عنوان بازیکن فیکس استفاده کند.

 

قلعه‌نویی معتقد است مجیدی هنوز صددرصد آماده نشده و برای حضور او در ترکیب ثابت و بازی کردن 90 دقیقه‌ای‌اش باید آماده‌تر باشد. البته مجیدی تمرینات خود را بیشتر کرده تا هر چه زودتر به ترکیب اصلی بازگردد

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، گالری فیلم ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: جام ورزشی , فرهاد مجیدی , قلعه نویی , استقلال , فرهاد , مجیدی , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

بینا- استقلال برای اولین‌بار در رقابت‌های امسال و پس از 23 هفته توانست با گلزنی کاپیتان خود با بیش از 2 گل مقابل حریفش به برتری برسد!
به گزارش فارس، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه با برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان به پایان رسید.
در زیر نگاهی می‌اندازیم به نتایج و اتفاقات رقم خورده در هفته بیست و چهارم این رقابت‌ها:

فجرسپاسی صفر - سپاهان صفر

مس کرمان صفر - آلومینیوم هرمزگان صفر

اخراج: میثم مجیدی (55) از آلومینیوم

ذوب آهن صفر - نفت تهران یک

گل: مهدی خیری (92)

صبای قم صفر - تراکتورسازی تبریز صفر

نفت آبادان صفر - گهر دورود صفر

اخراج: مجید خمیس (22) از گهر دورود

راه‌آهن صفر - سایپا صفر

ملوان 3 - داماش گیلان یک

گل‌ها: جلال رافخایی (9) و (93) پنالتی، محمد نزهتی (76) برای ملوان و سعید حلافی (96) برای داماش

اخراج: حسن رودباریان (90) از داماش

استقلال 3 - پیکان صفر

گل‌ها: کاماچو آرزه (20)، فرزاد حاتمی (61) و فرهاد مجیدی (79)

پرسپولیس صفر - فولاد صفر

*ترین‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر:

در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر یک رکورد به ثبت رسید؛ ثبت 8 گل در 9 بازی، تا به این ترتیب با میانگین 0،88 شاهد کم گل‌ترین هفته لیگ برتر در فصل جاری باشیم.

در این هفته با 4 گلی که در دربی شمال و در مرداب انزلی روئید، پرگل‌ترین بازی هفته بین ملوان و داماش رقم خورد و 6 بازی هم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا این تعداد بازی به اتفاق کم‌گل‌ترین بازی‌های هفته لقب بگیرند.

البته در کنار ملوان، استقلال هم در خانه 3 بر صفر پیکان را شکست داد تا این دو تیم شمالی و تهرانی، بهترین خط حمله هفته را به طور مشترک به خود اختصاص دهند.

ملوان؛ بهترین تیم هفته بیست و چهارم

در هفته بیست و چهارم تنها 3 تیم پیروز شدند! استقلال در خانه پیکان را شکست داد و نفت تهران هم در اصفهان از سد ذوب‌آهن گذشت تا این دو تیم از خوب‌های هفته لقب بگیرند. با این حال عنوان بهترین تیم هفته با تقدیر از استقلال و نفت تهران به ملوان انزلی تعلق می‌گیرد که پس از هفته‌ها ناکامی دربی شمال را با یک پیروزی شیرین پشت سر گذاشت.

عنوان بدترین تیم هفته هم به صورت مشترک به تیم‌های داماش و پیکان اختصاص پیدا خواهد کرد.

رافخایی؛ بهترین بازیکن هفته

در هفته‌ای که گذشت مهدی خیری توانست با گل 3 امتیازی خود به روند رو به رشد هفته‌های اخیر نفت تهران کمک به سزایی کند، فرهاد مجیدی هم بازگشت خود را با یک گل جشن گرفت، اما سید جلال رافخایی، مهاجم ملوان که در دربی حساس گیلان دو گل به ثمر رساند و نقش به سزایی را در پیروزی ملوان مقابل داماش ایفا کرد به عنوان بهترین بازیکن هفته معرفی می‌شود.

حنیف عمران‌زاده، عبدالله کرمی و سیدجلال حسینی نیز در ترکیب تیم‌های خود در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشتند تا به این ترتیب این 3 بازیکن هم در جمع بهترین‌های هفته قرار بگیرند.

*جنجالی‌های هفته

در هفته‌ای که سپری شد 25 کارت زرد از جیب داوران خارج شد تا میانگین 2،77 برای هر بازی به ثبت برسد.

در این هفته و در 3 دیدار هم شاهد کارت قرمز بودیم. به این ترتیب دیدار تیم‌های مس کرمان و آلومینیوم با 5 اخطاری و یک اخراجی به عنوان جنجالی‌ترین بازی هفته معرفی می‌شود.

* 30000 نفر برای تمام بازی‌های هفته بیست و چهارم!

در هفته بیست و چهارم حدود 30 هزار نفر از بازی‌ها دیدن کردند تا با میانگین 3333 نفر برای هر بازی، علاوه بر ثبت یک هفته کم گل، یک هفته کم‌تماشاگر را هم شاهد باشیم.

*اتفاقات هفته:

*رد و بدل شدن 8 گل در 9 بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر نه تنها مهم‌ترین اتفاق هفته بلکه مهم‌ترین اتفاق سال بود تا چنین اتفاقی هشداری باشد برای فوتبال ایران در آستانه حساس‌ترین رقابت‌های ملی.

کم گل شدن و بی‌کیفیت شدن دیدارها که به تبع آن کم تماشاگرتر شدن مسابقات را به دنبال داشته است به خوبی بر کنایه‌های کارلوس کی‌روش صحه می‌گذارد که در وصف یکی از بازی‌های لیگ (دربی 76) گفته بود: «شما در هنگام برگزاری بازی های لیگ می‌توانید به کافه بروید و چای و قهوه بخورید و حتی به سینما بروید، در حالیکه در بازی اتفاق خاصی نیفتاده و این برای تماشاگر فوتبال کسل کننده است و جذابیت خاصی ندارد»؛ کافه‌‌ای که بعداً توسط سرمربیان چند تیم لیگ برتری به قهوه‌خانه مبدل شد تا مشخص شود تماشاگران فوتبالی این روزها رفتن به کافه‌ها (قهوه‌خانه‌ها) را به تماشای مسابقات فوتبال ترجیح می‌دهند، البته شاید هم اولویت‌شان تماشای بازی‌های گم گل و بی‌کیفیت لیگ برتر در قهوه‌خانه باشد تا رفتن به ورزشگاه با مصائب فراوان!

*استقلال برای اولین‌بار در رقابت‌های امسال و پس از 23 هفته توانست با گلزنی فرهاد مجیدی، کاپیتان خود با بیش از 2 گل مقابل یکی از حریفان لیگ برتری‌اش به پیروزی برسد تا سنت این تیم توسط محبوب سکوهای آبی شکسته شده باشد.

*فرهاد مجیدی پس از 23 هفته دوباره برای استقلال گلزنی کرد تا هواداران این تیم لذت بیشتری را از برد تیم خود برده باشند.

*با تساوی بدون گل در دیدار پرسپولیس و فولاد هر دو تیم به خواسته خود رسیدند! بر همین اساس رکورد شکست ناپذیری فولاد در این مسابقه به عدد 16 رسید و رکورد گل نخوردن پرسپولیس در دیدارهای اخیر لیگ امسال به 456 دقیقه تا نیلسون و خط دفاعی پرسپولیس از این حیث بهترین رکورد در لیگ دوازدهم را به خود اختصاص داده باشند. البته پرسپولیس پس از 5 پیروزی پیاپی در دیدارهای برگشت ادوار لیگ برتر مقابل فولاد، نتوانست این رکورد را به عدد 6 برساند.

*فرزاد حاتمی، مهاجم استقلال دوباره در ترکیب تیم جدیدش گلزنی کرد تا با دعوت به تیم ملی، مزد بازی‌های خوبش را گرفته باشد. غلامرضا رضایی هم با درخشش در ترکیب پرسپولیس، دوباره به تیم ملی دعوت شد.

*جدول گلزنان

15 گل: سیدجلال رافخایی (ملوان)

10گل: سیدمهدی سیدصالحی (تراکتورسازی)، یعقوب کریمی (نفت تهران)

8 گل: آرش برهانی (استقلال)، لوسیانو پریرا (فولاد)، جواهیر سوکای و محمدرضا خلعتبری (سپاهان) و فلاویو لوپز(تراکتورسازی)

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.