کرمانشاه نیوز : ˈفرهاد مجیدیˈ کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران در تمرین عصر امروز (پنجشنبه)، به درخواست عکاسان عدد چهار را به معنی کسب چهار پیروزی متوالی آبی پوشان در شهرآورد پایتخت نشان داد و با این عمل خود، به اصطلاح برای سرخ پوشان کری خواند.

به گزارش کرمانشاه نیوز به نقل از ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال تهران، ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه (پنجشنبه) در کمپ زنده یاد ناصر حجازی آغاز شد و ابتدا ˈامیر قلعه نوییˈ سرمربی آبی پوشان، دقایقی با بازیکنان صحبت کرد.



قلعه نویی در این بین از بازیکنان تیم خواست ˈآرش برهانیˈ را که در بازی مقابل مس کرمان دو گل به ثمر رساند و با ۹۱ گل بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال شد، تشویق کنند.



سپس بازیکنان به گرم کردن بدن های خود پرداختند و آقا وسط، سانتر از جناحین و انجام برنامه های تاکتیکی در دستور کار قرار گرفت.



هواداران استقلال در اواسط تمرین با درخواست کادر فنی آبی پوشان، کمپ زنده یاد ˈناصر حجازیˈ را ترک کردند اما خبرنگاران و عکاسان تا پایان تمرین حضور داشتند.



ˈمهدی رحمتیˈ سنگربان ملی پوش تیم استقلال در تمرین امروز زیر نظر ˈحمید بابازادهˈ به طور اختصاصی تمرین کرد.



حدود ۵۰ هواداری که تمرین آبی پوشان را از نزدیک مشاهده می کردند با شعارهای خود از ˈآرش برهانیˈ و ˈفرهاد مجیدیˈ خواستند در شهرآورد ششم بهمن ماه مقابل پرسپولیس گلزنی کنند.



هواداران استقلال پس از اینکه ˈفرهاد مجیدیˈ به درخواست عکاسان عدد چهار را به معنی کسب چهار پیروزی متوالی آبی پوشان در شهرآورد پایتخت مقابل پرسپولیس نشان داد، به شدت او را تشویق کردند.



کاپیتان آبی پوشان در دقایق پایانی تمرین زیر نظر ˈامیر حاج قاسمˈ مربی بدنساز استقلال به دویدن و انجام کارهای سرعتی پرداخت.



در تمرین امروز آبی پوشان، ˈمیرشاد ماجدیˈ سرپرست تیم استقلال حضور نداشت و ˈشاهرخ بیانیˈ، ˈمهدی فنونی زادهˈ و ˈایوب اصغرخانیˈ پیشکسوتان این تیم از نزدیک تمرین را مشاهده کردند.



ˈخسرو حیدریˈ که در بازی روز شنبه هفته آینده مقابل ملوان بندرانزلی را به خاطر محرومیت غایب خواهد بود، در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشت.


Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: قرهاد مجیدی , پرسپولیسی ها , فرهاد , مجیدی , استقلالی ها , استقلال , پرسپولیس , دربی , عدد چهار , چهار , آبی پوشان ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

فرهاد مجیدی در تهران به صورت اختصاصی تمرین خواهد کرد.
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، بر اساس تصمیم کادر فنی استقلال،فرهاد مجیدی آبی پوشان را در سفر به انزلی همراهی نکرد تا در تهران زیر نظر دکتر امیر حاجی قاسم؛بدنساز استقلال ،تمرینات اختصاصی اش را انجام بدهد.

 وی برای دربی آماده خواهد شد. گفتنی است،کاروان استقلال ظهر روز جمعه با هواپیما به رامسر رفت تا از طریق زمینی به انزلی برود.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی , ملوان , استقلال , پرسپولیس , دربی , آماده , آماده شود ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

 امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از مسابقه با ملوان شرکت نکرد و مجید صالح دستیارش در انزلی مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: قلعه‌نویی با ماشین شخصی خود از رامسر به سمت انزلی آمده و چون نرسیده است من را به نشست فرستاد. من از شما عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: خسرو حیدری به دلیل محرومیت و عباس محمد‌رضایی به دلیل مصدومیت همراه تیم ما نیستند. فرهاد مجیدی نیز به دلیل آن که آماده نبود به تشخیص ما در تهران ماند تا کار کند نباید به او فشار بیاید.

مربی استقلال در مورد بازی فردا گفت: به نتایج اخیر ملوان نگاه نمی‌کنیم همه تیم‌ها مقابل استقلال با انگیزه هستند مس کرمان هم مقابل ما بازی متفاوتی انجام داد. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و اگر لغزش داشته باشیم صدر جدول را از دست می‌دهیم.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

لیگ برتر - امیر قلعه نویی فرهاد مجیدی را همراه تیمش به انزلی نبرد تا این بازیکن برای بازی دربی آماده شود.

به گزارش خبرآنلاین ؛ امیر قلعه نویی لیست نهایی 18 بازیکنی را که با خود به انزلی می برد اعلام کرد و در این لیست نام فرهاد مجیدی دیده نمی شود. فرهاد که اولین بازی اش در لیگ را برابر مس کرمان انجام داد و نمایش خیلی ضعیفی هم نداشت به خواست قلعه نویی همراه با مربی بدنساز استقلال در تهران می ماند و برای بازی مهم دربی که 6 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود تمریناتی فشرده خواهد داشت. باید دید مجیدی در آخرین سال حضورش در فوتبال حرفه ای آیا می تواند باز هم سوپراستار آبی ها در دربی باشد؟ حاج قاسم مربی بدنساز آبی ها گفته در مدتی که استقلالی ها نیستند مجیدی تمریناتش را در تهران با او ادامه می دهد. مجیدی در 4 برد متوالی استقلال در دربی ها با پرویز مظلومی ستاره تیمش بود. مجیدی در یک ماه گذشته تمریناتش را به طور ویژه سپری کرده و قلعه نویی هر بار تاکید دارد این بازیکن تنها در شرایطی که در اوج آمادگی باشد به میدان می رود چون سن و سال بالایی دارد. به نظر می رسد قلعه نویی که او را به خواست هواداران برای تیمش آورده ، می خواهد هیجان بازی در دربی را حتی اگر شده برای دقایقی میان فرهاد و هواداران استقلال تقسیم کند و برای همین ریسک بردن این بازیکن به انزلی را انجام نداده است.

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: باشگاه استقلال , امیر قلعه نویی , فرهاد مجیدی , فرهاد , مجیدی , دربی , استقلال , پرسپولیس , انزلی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

فرهاد مجیدی در فهرست ۱۸ نفره استقلال در دیدار مقابل ملوان قرار نگرفت. این در حالی است که امیر قلعه نویی بعد از دیدار با مس از عملکرد او چندان راضی نبود.

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی در حالی تیمش را به انزلی می برد که فرهاد مجیدی را از فهرست 18 نفره خط زده است. تیم استقلال امروز ساعت 12 از تهران با هواپیما به رامسر می رود و سپس راهی انزلی می شود. فرهاد مجیدی در حالی که در بازی گذشته استقلال برای دقایقی به میدان رفت برای بازی با ملوان با تشخیص امیر قلعه نویی به انزلی نمی رود.

قرار است او به همراه حاج قاسم بدنساز استقلال در تهران به کارهای بدنی بپردازد تا این بازیکن را برای دربی 76 آماده کند. تیم استقلال فردا ساعت 15 مقابل ملوان قرار می گیرد.

بدنساز استقلال در خصوص این موضوع گفت: بدن فرهاد مجیدی باید آماده تر شود و طبق برنامه قلعه نویی باید به شرایط ایده‌‌آل برسد از همین رو تا بازگشت تیم از انزلی به صورت اختصاصی با مجیدی کار می کنم. البته عباس محمدرضایی نیز همین شرایط را دارد.

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: فوتبال , مجیدی , استقلال , فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فرهاد مجیدی مهاجم ۳۷ ساله استقلال در بازی با مس کرمان ۲۰ دقیقه به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی هم از خود به نمایش گذاشت با این حال مربیان استقلال در نظر دارند تا امروز جلسه نهایی در مورد قرار دادن نام مجیدی در لیست هجده نفره با ملوان برگزار کنند.
در همین راستا از گوشه و کنار شنیدیم که قلعه نوعی از مجیدی رضایت دارد و می خواهد این مهاجم را به انزلی ببرد با این حال باید دید که آیا در جلسه نهایی که امروز برگزار می شود کاپیتان راهی رامسر می شود یا در تهران تمرینات اختصاصی خود را ادامه می دهد البته این احتمال هم هست که شاید مربیان برای اینکه نمی خواهند فرهاد مجیدی بدون آمادگی در دربی حاضر شود وی را به انزلی نبرند.
گفتنی است، یکی از مربیان استقلال که نمی خواست نامش گفته شود این خبر باشگاه خبرنگاران را تایید کرد و گفت: قبل از سفر به رامسر مشخص می شود که آیا مجیدی مقابل ملوان به میدان می رود یا نه

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی , ملوان , استقلال ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

نماینده پرسپولیس سر قرعه کشی کلنجار می رفت

میرشاد ماجدی درباره شایعه خداحافظی فرهاد مجیدی در دربی اظهار داشت:من از این موضوع اطلاعی ندارم.ابلاغی هم در این ارتباط به دست من نرسیده است.فکر نمی کنم صحت داشته باشد. 

وی درباره قرعه کشی جام حذفی و تقابل با سپاهان در تهران عنوان کرد:قرعه کشی جام حذفی بسیار خوب و شفاف برگزار شد و نمایندگان هر دو تیم از آن راضی بودند.امیدوارم بازی خوبی را در تهران شاهد باشیم. 

ماجدی درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به قرعه کشی جام حذفی گفت:وقتی ما رسیدیم دیدیم نماینده پرسپولیس سر این موضوع کلنجار می رود.هر چند این مساله ارتباطی به ما ندارد و به آن ورود نمی کنیم.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: ماجدی:خداحافظی مجیدی در دربی صحت ندارد , ماجدی , خداحافظی , مجیدی , دربی , صحت ندارد , فرهاد , فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شاید دربی بازی زیبایی از کار در نیاید، شاید هم زیبا شود.

امیر قلعه‌نویی در تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی با ملوان مسابقه سختی است، هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و سخت تر از آن این است که مقابل تیم خوب و مردمی ملوان بازی می‌کنیم اما خوشحالیم که ملوان هم برای فوتبال بازی کردن به میدان می‌آید .

وی در مورد اینکه استقلال همواره در انزلی مشکل داشته و زمین ورزشگاه تختی ناهموار است گفت: زمین انزلی قطعاً از زمین ورزشگاه فولادشهر اصفهان بهتر است، در اصفهان زمین سفت بود ،البته استقلال برای هر شرایطی خودش را آماده می‌کند.

سرمربی استقلال درمورد تهدید فیفا مبنی بر کسر 6 امتیاز از استقلال به دلیل بدهی به رینالدو گفت: این مسئله مربوط به مدیریت است و به ما ربطی ندارد، تمام فکر و ذکر ما باید داخل زمین باشد و این مسئله هم کار مدیریتی است. البته مدیریت باشگاه استقلال این مسئله را خودشان حل و فصل می‌کنند.

وی در مورد اینکه یحیی گل‌محمدی گفته است ممکن است به بازیکنان 2 اخطاره پرسپولیس استراحت بدهد تا به دربی برسند گفت: ما فقط به ملوان فکر می‌کنیم.

قلعه نویی در مورد میزبانی از سپاهان در جام حذفی گفت: فکر می‌کنم خود اصفهانی‌ها هم از اینکه بازی در تهران است خوشحال باشند، زیرا سپاهان هم خوب فوتبال بازی می کند و بازیکنان تکنیکی دارد. هردو تیم فوتبال بازی می‌کنند اگر قرار بود بازی به این زیبایی در فولادشهر برگزار شود قطعاً از کیفیت آن کم می‌شد.

سرمربی استقلال درمورد بازی فرهاد مجیدی در مقابل مس کرمان گفت: مجیدی با روزهای اوجش فاصله دارد اما زحمت خودش را کشید.

وی در مورد مصدومان و محرومان استقلال در بازی با ملوان گفت: فقط خسرو حیدری مصدوم است و سایر بازیکنان به این بازی می‌رسند، محمدرضایی هم به این بازی خواهد رسید. امروز هم به بازیکنانی که مقابل مس 90 دقیقه بازی کردند استراحت دادیم.

سرمربی استقلال درمورد عکس گرفتنش با نونهالان فوتبالیست گفت: اینها سرمایه‌های مملکت هستند شاید از بین آنها 2 یا 10 بازیکن بیرون بیاید اما مسئله مهم این است که آنها از نظر روحی و روانی به آرامش برسند این مسائل مهم‌تر از مسائل دیگر است، در کنار تمرین استقلال آمدیم عکسی هم با آنها گرفتیم .

قلعه‌نویی در مورد اینکه استقلال چه زمانی به بلوغ کامل تاکتیکی می‌رسد گفت : ما در لیگ قهرمانان آسیا به بلوغ کامل تیمی می‌رسیم .

وی در مورد اینکه یعنی در دربی هم استقلال به بلوغ نمی‌رسد گفت: متری نیست؛ شاید دربی زیبا شود، شاید هم بازی زیبایی از کار در نیاید. یک بازی ملاک نمی‌شود، مهم آن است که شرایط ما خیلی خوب است و روند رو به رشدی داریم و این یعنی آنکه به شرایط ایده‌آل هم می‌رسیم.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: قلعه نویی , فرهاد مجیدی , فرهاد , مجیدی , قلعه , نویی , استقلال , دربی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا


هوشنگ نصیرزاده کارشناس مدیریت فوتبال می گوید درخواست صدور رضایتنامه بین المللی برای فرهاد مجیدی کاملا قانونی بوده است.

درحالی که مسئولان باشگاه مس کرمان و طرفداران کرمانی امید داشتند تا به دلیل عدم صدور ITC فرهاد مجیدی ، بازی تیم شان برابر استقلال که با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسیده بود ، با نتیجه 3 بر صفر به سودشان تغییر کند اما آنچه از سوی فدراسیون فوتبال انجام شده و محمدرضا کسرایی از مسئولان کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال درباره صدور رضایتنامه موقت از سوی فدراسیون برای فرهاد انجام شده است ، کاملا قانونی بوده. هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در این باره به خبرآنلاین می گوید:« آنچه در گزارش شما آمده از نظر قانونی درست نیست چون وقتی یک بازیکنی قراردادش تمام می شود و یار آزاد لقب می گیرد ، اگر باشگاه قبلی او برایش ظرف مدت 15 روز ITC صادر نکند ، فدراسیون فوتبال کشور جدید این اختیار را خواهد داشت که به درخواست بازیکن و باشگاه جدید او در کشوری دیگر ، برایش رضایتنامه موقت صادر کند و اگر ظرف یک ماه ، باشگاه اولیه این رضایتنامه بین المللی را صادر نکرد ، فدراسیون کشور مبداء می تواند راضیتنامه بین المللی دائمی برای این بازیکن صادر کند. پس بر اساس این قانون ، صدور رضایتنامه برای مجیدی قانونی بوده و بازی او برای باشگاه استقلال کاملا قانونی بوده است و از این بابت نمی توان ایرادی به بازی و نتیجه آن گرفت.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: هوشنگ نصیرزاده , هوشنگ , نصیرزاده , فرهاد مجیدی , مجیدی , فرهاد , استقلال ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

فرهاد مجيدي بالاخره براي دقايقي با پيراهن استقلال بازي کرد تا هوادارانش را از نگراني درآورد. مجيدي مقابل مس يکي، دو موقعيت خطرناک ايجاد کرد و البته دوندگي خوبي هم داشت اما بايد ديد با اين ترافيک خط حمله استقلال در بازي‌هاي آينده و به خصوص در داربي چقدر به او بازي مي‌رسد. فرهاد پس از ديدار با مس و صدرنشيني مجدد استقلال گفت: «خوشحالم که بعد از مدت‌ها با پيراهن تيم محبوبم به ميدان رفتم. قبل از هر چيز بايد از هواداران خوب استقلال تشکر کنم که در آن سرما به ورزشگاه آمدند و به من محبت داشتند. واقعا اين لطف آن‌ها را هيچ وقت فراموش نمي‌کنم. وقتي به ميدان رفتم انگار روز اولي بود که پيراهن استقلال را بر تن مي‌کردم و همان انگيزه روزهاي جواني را داشتم به هر حال اميدوارم در بازي‌هاي آينده براي استقلال گلزني کنم تا دل هواداران شاد شود.» فرهاد در مورد ماجراي بازوبند که به نظر مي‌رسد ختم به خير شده است، گفت: «من از اول هم در مورد خودم حرفي نزدم بلکه اصول را گفتم. از جباري هم ممنونم که بازوبند را به من داد ولي باور کنيد شخصا دنبال بازوبند نبودم و با اين سن و سال و سابقه نيازي به اين قبيل مسائل ندارم. براي من مهم است که خوب بازي کنم، گل بزنم و دل هواداران را شاد کنم و بستن بازوبند اولويتم نيست.» مجيدي در مورد داربي 6 بهمن گفت: «ما قبل از داربي با ملوان بازي سختي داريم و بايد به انزلي برويم اما مسلما انگيزه همه بازيکنان براي داربي چند برابر مي‌شود و طبعا من هم اگر به ميدان بروم تمام سعي و تلاشم را مي‌کنم تا پنجمين گل خودم را وارد دروازه پرسپوليس کنم.» قبل از بازي استقلال- مس کرمان هواداران استقلال شعار مي‌دادند: «فرهاد امير رو بردار رو بيار»

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: علی کریمی , کریمی , علی , فرهاد مجیدی , فرهاد , مجیدی , استقلال , پرسپولیس , دربی , مس کرمان , مس , کرمان ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

 

درجریان بازی مس کرمان و استقلال پس از ورود فرهاد مجیدی، در حرکتی جوانمردانه جباری بازو بند کاپیتانی را به وی داد.
 

 

 

 

 

 

 

 

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: گزارش تصویری , استقلال , عکس , فرهاد مجیدی , فرهاد , مجیدی , مس , استقلال تهران , مس کرمان ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

تمرین امروز استقلال از ساعت 14 در کمپ اختصاصی مرحوم حجازی آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تمرین امروز آبی پوشان از ساعت 14 در کمپ اختصاصی مرحوم حجازی آغاز و ساعت 15:30 به پایان رسید.

تمرین امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و خبرنگاران در محل تمرین حضور داشتند.

عمده تمرین امروز به کارهای ریکاوری اختصاص یافته بود و بازیکنان زیر نظر سرمربی به تمرین پرداختند و در نیمه ای از زمین مشغول تمرین بودند.

30 هوادار از نزدیک تمرین را نظاره گر بودند.

فرزاد حاتمی بازیکن جدید استقلال در تمرین امروز استقلال غایب بود.

سیاوش اکبرپور و هاشم بیک زاده هم بدلیل مصدومیت در تمرین امروز حضور نداشتند.

تشویق بی وقفه هواداران استقلال از بازیکن محبوبشان فرهاد مجیدی در تمرین امروز

فرهاد مجیدی بصورت اختصاصی تمرین می کرد.

بازیکنان دیگر تیم نیز زیر نظر سرمربی تیم به تمرینات سبک پرداختند.

نکته قابل توجه اینکه فردا آبی پوشان تمرین نخواهند داشت

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهادمجیدی , فرهاد , مجیدی , تمرین , استقلال , فوتبال ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: «مربی اگر بد باشد اکنون که فرهاد آماده نیست را بازی می‌دهد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل ابومسلم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایران گفت: «اول از هر چیز از سازمان لیگ خواهش می‌کنم کنفرانس‌های مطبوعاتی قبل از بازی را جمع‌آوری کند. در این شرایط آلودگی و در وسط روز سخت است تمرینات تیممان را رها کنیم و در این جلسات حضور پیدا کنیم. کنفرانس‌های پایان مسابقه کیفیت خوبی دارند. هر وقت باشگاه‌ها دارای استادیوم و کمپ اختصاصی شدند آن وقت می‌توانید در محل باشگاه این جلسات را برگزار کنید.»

 


وی در مورد بازی فردا خاطر نشان کرد: «بازی‌های جام حذفی با توجه به اینکه به صورت تک حذفی برگزار می‌شود بسیار حساس است. با توجه به اینکه تجربه تلخ این موضوعات را داشته‌ام مطمئن باشید با تمامی قوا مقابل ابومسلم به میدان می‌رویم. این تیم شرایط خوبی دارد و از یک مربی کارکشته که دوست صمیمی من است به نام آقای برگی‌زر بهره می برد. بازی گذشته این تیم مقابل بافق یزد را آنالیز کردیم. می‌دانیم آنها مهاجمان خوبی مانند شاکری را در اختیار دارند، با تمام قوا به میدان می‌رویم و با توجه به اینکه میزبان هستیم و در چمن هموار استادیوم آزادی بازی می‌کنیم فقط به کسب پیروزی فکر می‌کنیم.»

 


قلعه‌نویی در مورد اینکه نسبت به عملکرد این تیم در نیمه دوم دیدار مقابل ذوب آهن اعتراض شده و گفته می‌شود نباید استقلال یک نیمه را از دست می‌داد و مهاجم خود را بیرون می‌کشید عنوان کرد: «ما با یک مهاجم بازی نکردیم و این صحبت به اشتباه مطرح می‌شود. در شروع مسابقه با سیستم 4، 4، 2 بازی کردیم همچنین در فوتبال یک کادرفنی هنگام برگزاری مسابقه داریم که با توجه به شرایط بازی و آنالیز حریف سیستم خود را دنبال می‌کنیم. ما دو بار فیلم این بازی را تماشا کردیم و به این نتیجه رسیدیم که تا دقیقه 75 که مسیر باد به مسیر دروازه ما عوض شد همه چیز در اختیارمان قرار داشت. از آقای پورحیدری استادتر در فوتبال نداریم و با یکدیگر این بازی را آنالیز می‌کردیم. وقتی در سرمای زیاد اصفهان و زمینی که بسیار سفت بود و انگار روی آسفالت چمن ریخته بودند به میدان می‌رفتیم و با توجه به اینکه مسیر باد و سرما به سمت دروازه ما بود بهترین کار این بود که نتیجه را حفظ کنیم.»

 


وی افزود: «اگر حنیف عمران‌زاده موقعیتی که به دست آورد گل می‌کرد الان کلاه را به سمت دیگری به روی سر من می‌گذاشتند. آن فردی که می‌گوید برای انجام این شکل بازی سه دهه دیر شده است حتما این قهرمانی‌های استقلال را ایشان آورده ‌است. ما باید تجزیه و تحلیل‌مان در جریان مسابقه باشد وقتی شرایط اینگونه بود منطقی است که ما ابتدا گل نخوریم و سپس با حرکت در  50 متر جلو به زدن گل نیز بیاندیشیم. اگر ما هجومی بازی می‌کردیم و آن وقت 3 گل دریافت می‌کردیم به هیچ وجه خوب نبود.»

 


سرمربی استقلال با اشاره به مصدومیت اکبرپور و بیک‌زاده در مورد شرایط فرهاد مجیدی گفت: «کارت بازی فرهاد مجیدی صادر شده است. روزی که او به تمرینات آمد به وسیله حاج قاسم از او تست گرفتیم تا پله پله شرایط این بازیکن را برای انجام مسابقه آماده کنیم.فرهاد بازیکنی است که مردم او را دوست دارند و من هم به عنوان مربی باید شرایط فرهاد را در نظر بگیرم. من چون فرهاد را دوست دارم می‌خواهم زمانی او را در زمین قرار دهم که مردم مجیدی آماده و خوب را ببینند. اگر یک مربی بد باشد فرهاد را در این شرایط به میدان می‌فرستد تا نتواند بازی خوبی انجام دهد.»

 


قلعه‌نویی در مورد اینکه با توجه به حضور ماجدی در مالزی چه کسی به عنوان سرپرست روی نیمکت قرار خواهد گرفت، گفت: «هر جا می‌روم به دنبال کار گروهی هستم در سپاهان و تراکتورسازی هم که بودم کار گروهی انجام می‌دادیم اگر الان به لطف خدا و اهل بیت در صدر جدول هستیم به خاطر کار گروهی بوده و کمترین نقش را امیر قلعه‌نویی داشته است. قرار است در این دو مسابقه آقای سررشته‌داری روی نیمکت حضور پیدا کند و وظیفه میرشاد ماجدی را انجام دهد.»

 


وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه یکی از روزنامه‌ها نوشته است با رفتن نکونام موافقت کرده است، اظهار داشت: «روزنامه‌ها هر چه می‌خواهند می‌نویسند خداوند به قلم قسم خورده است من چه زمانی چنین حرفی را مطرح کرده‌ام، بیش از دو هزار بار گفته‌ام وقتی قرار است یک انتقال انجام شود باید منافع باشگاه، منافع بازیکن و پیشنهاد وجود داشته باشد در حالی که هنوز پیشنهادی به دست ما نرسیده است.»

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فتح الله زاده , نکونام , مجیدی , علی , فرهاد , جواد , فرهادمجیدی , پول , قلعه نویی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

با وجود صدرنشيني استقلال در ليگ برتر، اوضاع در مجموعه اين باشگاه چندان خوب نيست. حاشيه‌هاي ايجاد شده به خاطر بازوبند کاپيتاني پس از بازگشت فرهاد مجيدي از يک طرف و بحث جدايي جواد نکونام از طرفي ديگر کم نبود، حالا دلخوري امير قلعه‌نويي و علي فتح‌ا...زاده‌ هم به آن اضافه شده است! به اين‌‌‌‌ حواشي مشکلات مالي را هم اضافه کنيد تا پازل حاشيه‌هاي استقلال تکميل شود!‌‌ بسياري مديريت و نظم خاص امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال را عامل اصلي صدرنشيني آبي‌پوشان با وجود مشکلات عديده مالي و حاشيه‌اي مي‌دانند و او هم در اوج بحران مالي استقلال همواره با سياست ‌‌سعي مي‌کرد از تشديد بحران مالي و تاثير آن روي روند نتيجه‌گيري تيم بکاهد که تا حدود زيادي هم موفق شد. قلعه‌نويي از يک سو بازيکنان را به حفظ آرامش و صبر و تحمل دعوت مي‌کرد و از سويي ديگر با مصاحبه‌ها و جلساتي که با مسئولان باشگاه و علي فتح‌ا...زاده داشت به آن‌ها جهت تهيه و پرداخت بازيکنان فشار مي‌آورد. اتفاقا در برخي موارد همين مصاحبه‌هاي انتقادي قلعه‌نويي که به اعضاي هيئت‌مديره به خاطر عدم تامين پول مورد نياز باشگاه و تنهايي فتح‌ا...زاده اعتراض مي‌کرد تاثير‌گذار شد و در مقاطعي مبالغي پول به حساب باشگاه واريز مي‌شد. چند روز پيش دوباره سرمربي استقلال در مصاحبه‌اي تند و انتقادي از وضعيت بد مالي باشگاه گلايه کرد. قلعه‌نويي با کنايه گفته بود: «بي‌پولي و مشکلات مالي استقلال به بخاري کشيده است! بچه‌ها هر روز از من سراغ بخاري را که قرار است براي رخت‌کن بخرند مي‌گيرند!» گويا پس از اين مصاحبه تند قلعه‌نويي که ديگر روي صحبتش فقط با اعضاي هيئت‌مديره باشگاه نبود و پاي فتح‌ا...زاده هم در ميان بود، مديرعامل باشگاه استقلال از سرمربي تيمش ناراحت و دلخور شده است. فتح‌ا...‌زاده در واکنش به اين موضوع مي‌گويد: «اين مسئله نه دروغ است و نه راست. در واقع من ناراحت نيستم‌ مطمئنم که امير قلعه‌نويي به دليل فشارهايي که بوده اين صحبت‌ها را کرده، اما از او گلايه دارم و انتظار نداشتم که اين صحبت‌ها را بگويد. ما به نسبت تيم‌هاي ديگر به جز پرسپوليس که فعلا پولدارترين تيم است، بابت پرداخت مطالبات عقب نيستيم و در چند روز گذشته هم با حضور اعضاي هيئت‌مديره به خصوص نجف‌نژاد جلساتي داشتيم تا هر‌چه زودتر شرايط مالي باشگاه بهتر شود. البته امير قلعه‌نويي مصاحبه کرده و گفته منظور صحبت‌هاي او بخاري نبوده است. من تا الان بابت امسال‌‌ 8 ميليارد تومان هزينه کرده‌ام. از طرفي پرداختي‌هاي وزارت ورزش به دليل مشکلات اقتصادي کشور به کل فدراسيون‌ها عقب‌ افتاده است.» البته منابع نزديک به باشگاه استقلال مي‌گويند دلخوري مديرعامل باشگاه از سرمربي تيم فقط به‌ خاطر مصاحبه‌هاي انتقادي نيست‌ و فتح‌ا...زاده از نوع رفتار قلعه‌نويي با فرهاد مجيدي و عدم تاييد آمادگي اين بازيکن توسط او هم ناراحت و دلخور است. ظاهرا حاجي استقلالي‌ها هم به اين نتيجه رسيده‌ که قلعه‌نويي قصد ندارد فرهاد را به اين زودي‌ها بازي دهد و او شايد در داربي سرخابي غايب باشد.

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: فتح الله زاده , نکونام , مجیدی , علی , فرهاد , جواد , فرهادمجیدی , پول ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

دوشنبه شب وقتی مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال جهان در زوریخ برگزار می‌شد، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون جهانی فوتبال مجوز عقد قرارداد بین المللی فرهاد مجیدی برای حضور در ترکیب تیم فوتبال استقلال در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را صادر کرد تا این مجوز موقت به باشگاه استقلال تهران ارسال شود.

مجیدی که به دلیل مخالفت باشگاه الغرافه قطر تا پیش از این مجوز قانونی برای حضور در ترکیب تیم فوتبال استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نداشت با صدور مجوز فیفا بزرگترین دغدغه مسوولان باشگاه استقلال برای استفاده از حضور این بازیکن در لیگ جدید لیگ قهرمانان آسیا را برطرف کرد تا مدیران این باشگاه ایرانی نام وی را به عنوان یکی از بازیکنان خود در فهرست نفرات این باشگاه برای جضور در مسابقات چمپیونز لیگ آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کنند.

بر اساس قوانین بین المللی، باشگاه استقلال با این مجوز موقت می‌توانند نام مجیدی را به عنوان یکی از بازیکنان خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به کمیته برگزاری لیگ قهرمانان به مقرر AFC اعلام کنند تا کارت بازی مجیدی همانند سایر بازیکنان این باشگاه از سوی این مرجع بین المللی صادر شود.

با این وجود فیفا در نامه ارسالی خود به باشگاه استقلال اعلام کرده مدیران باشگاه الغرافه قطر می‌بایست طی مدت پانزده روز ITC مجیدی را برای باشگاه استقلال صادر کند چون بر اساس مستندات موجود این بازیکن تعهدی به باشگاه قطری نداردو از نظر فیفا وی می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد برای استقلال در لیگ داخلی و لیگ‌های بین المللی به میدان برود.

مدیران باشگاه استقلال پس از دریافت این نامه شامگاه دوشنبه به مسوول امور بین الملل باشگاه استقلال اعلام کردند مقدمات لازم برای ارسال فهرست بازیکنان استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا را مهیا کند تا در اسرع وقت این اقدام انجام شود، گفته می‌شود مسوول امور بین الملل باشگاه استقلال بلافاصله فرم‌های معرفی بازیکنان را آماده کرده است تا این مدارک توسط مدیر تیم فوتبال استقلال تقدیم کنفدراسیون فوتبال آسیا شود.

بر اساس زمان بندی مسوولان باشگاه استقلال قرار است میرشاد ماجدی به عنوان مدیر تیم فوتبال استقلال به زودی شخصا راهی مالزی شود تا فهرست بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تقدیم کند تا مقدمات حضور استقلال در این لیگ آسیایی فراهم شود.

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال، سپاهان و تراکتورسازی تا 24 دی فرصت دارند مدارک خود را برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا تحویل AFC دهند.مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران یک هفته پیش با ارسال نامه ای به مدیران عامل باشگاه حاضر در رقابت‌های مرحله گروهی و پلی آف لیگ قهرمانان آسیا آخرین مهلت تحویل مدارک این باشگاه‌ها را خطاب به آنها اعلام کرد.

نبی در بخشی از این نامه نوشت: «با توجه به مکاتبات قبلی ابلاغی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و سازمان لیگ و همچنین جلسه‌ای که 9 دی ماه برگزار شد، مهلت ارسال لیست اسامی و مدارک ثبت نام بازیکنان، کادرفنی و سرپرستی باشگاه صبای قم که در مرحله پلی آف حضور دارد به فدراسیون فوتبال تا تاریخ 13 دی ماه است و مهلت تحویل مدارک باشگاههای استقلال تهران، سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز که در مرحله گروهی حضور دارند تا تاریخ 24 دی 91 خواهد بود.

 

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: :فرهاد مجیدی , فرهاد , مجیدی , مجيدي هنوزآماده بازي نيست , استقلال , چراغ سبز فیفا , استقلال برای استفاده از مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

فرهاد مجیدی را دوست دارم. می‌خواهم زمانی او را در زمین قرار دهم که مردم مجیدی آماده و خوب را ببینند.

امیر قلعه‌نوئی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل ابومسلم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایران گفت: بازی‌های جام حذفی با توجه به این که به صورت تک حذفی برگزار می‌شود، بسیار حساس است.

به گزارش ایلنا، سرمربی استقلال تهران عنوان داشت: مطمئن باشید با تمامی قوا مقابل ابومسلم به میدان می‌رویم. این تیم شرایط خوبی دارد و از یک مربی کار کشته که دوست صمیمی من است به نام آقای برگی‌زر بهره می برد. با تمام قوا به میدان می‌رویم و با توجه به اینکه میزبان هستیم و در چمن هموار استادیوم آزادی بازی می‌کنیم فقط به کسب پیروزی فکر می‌کنیم.

وی با اشاره به مصدومیت اکبرپور و بیک‌زاده در مورد شرایط فرهاد مجیدی گفت: کارت بازی فرهاد مجیدی صادر شده است روزی که او به تمرینات آمد به وسیله حاج قاسم از او تست گرفتیم تا پله به پله شرایط این بازیکن را برای انجام مسابقه آماده کنیم.

قلعه نوئی تاکید کرد:‌ فرهاد بازیکنی است که مردم او را دوست دارند و من هم به عنوان مربی باید شرایط فرهاد را در نظر بگیرم. من چون فرهاد را دوست دارم می‌خواهم زمانی او را در زمین قرار دهم که مردم مجیدی آماده و خوب را ببینند. اگر یک مربی بد باشد فرهاد را در این شرایط به میدان می‌فرستد تا نتواند بازی خوبی انجام دهد.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه یکی از روزنامه‌ها نوشته است با رفتن نکونام موافقت کرده است، اظهار داشت: روزنامه‌ها هر چه می‌خواهند می‌نویسند خداوند به قلم قسم خورده است من چه زمانی چنین حرفی را مطرح کرده‌ام، بیش از دو هزار بار گفته‌ام وقتی قرار است یک انتقال انجام شود باید منافع باشگاه، منافع بازیکن و پیشنهاد وجود داشته باشد در حالی که هنوز پیشنهادی به دست ما نرسیده است.

لازم به ذکر است، سرمربی تیم استقلال تهران نسبت به برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی قبل از بازی انتقاد داشت. وی گفت: زمان برگزاری وسط روز سخت است و باید تمرینات تیم را به علت شرکت در جلسه مطبوعاتی ترک کنیم.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: قلعه‌نوئی , فرهاد را دوست دارم , فرهاد , مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

سرمربي تيم استقلال گفت: فرهاد مجيدي هنوزآماده بازي کردن نيست و با بدنساز تيم کار مي کند. قلعه‌نويي درباره ديدار تيمش مقابل ابومسلم در دور يک‌ چهارم نهايي جام حذفي گفت: بازي حذفي شرايط خاص خود را دارد. و کاملا آماده اين بازي هستيم و با همه وجودمان براي پيروزي به ميدان مي‌رويم.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد مجیدی , فرهاد , مجیدی , مجيدي هنوزآماده بازي نيست ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

فصل گذشته بود که فرهاد مجیدی به بهانه دختر خود تیم محبوبش استقلال را ترک کرد و دلیل آن را علاقه به دخترش دانست این علاقه در بسیاری از مهرهای خارجی از جمله اینیستا نیز دیده می شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اینیستا ستاره اسپانیایی نیز از جمله مهره های فوتبالی است که بارها علاقه خود به دخترش را ابراز داشته است.
 
  

 
اینیستا گفته است: دخترم همه زندگی من است و او یک بعد دیگر در زندگی ام به حساب می آید. مشابه چنین جملاتی را فرهاد مجیدی نیز می گفت که دخترم همه زندگی من است و به خاطر چشمان منتظرش نمی توانم دوری او را تحمل کنم.
این گونه روابط احساسی در اغلب فوتبالیست ها دیده می شود.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد , مجیدی , علاقه , دخترش , فرهاد مجیدی , اینیستا , زندگی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

به دنبال تأخیر در صدور ITCاز جانب قطری ها،مجیدی شخصا دست به کار شد

در شرایطی که برای فرهاد مجیدی کارت بازی صادر شده اما هنوز ITC وی از فدراسیون فوتبال قطر به فدراسیون فوتبال ایران نرسیده است.با توجه به روند کند صدور ITC از جانب فدراسیون فوتبال قطر وی شخصا از باشگاه سابق خود پیگیر امور مربوط به صدور آن شده تا این مشکل رفع شود. 
مجیدی روز گذشته تماس هایی با مدیران تیم سابق خود در قطر برقرار کرده و خواهان همکاری آنان شده است. 

در صورتی که روند صدور ITC بیش از حد طول بکشد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران می تواند در این خصوص رأی بدهد و مجوز بازی مجیدی در لیگ برتر ایران را صادر کند

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد , مجیدی , فرهادمجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید از امیر قلعه‌نویی ناراحت نبوده و قهر هم نیستم.

 فردا با ابومسلم بازی دارید. به پیروزی استقلال امیدوار هستید؟

بازی سختی است. ابومسلم تیم های لیگ برتری را حذف کرده است و علاوه بر این تیم خوب و قدری هم هستند. ما هم به پشتکار استقلال ایمان داریم و به امید خدا می بریم.

تکلیف نکونام چه شد؟ این بازیکن بالاخره می رود یا می ماند؟

باید از یک باشگاه پیشنهاد رسمی برسد که در مورد آن تصمیم گیری کنیم. تازه اگر پیشنهاد برسد من باید موضوع را با کادرفنی در میان بگذارم. دوست ندارم تیم ضعیف شود. با وجودی که از نظر مالی مشکلاتی داریم اما دوست ندارم تیم قوی خود را از دست بدهیم. اگر نظر کادرفنی برای جدایی نکونام مثبت باشد باید ببینیم پیشنهاد رسمی برای بازیکن و باشگاه مناسب هست یا خیر. طبق صحبت هایی که با نکونام داشته ایم قرار را بر این گذاشته ایم که او بماند و برای فصل بعد جدا شود با این حال وضعیت نکونام تا پایان هفته دیگر مشخص می شود.

 قضیه الونگ چیست؟

می گویند که این بازیکن سال گذشته در حالی برای ما بازی کرده که ITC او را باید از باشگاه دی استردا می گرفتیم. اول اینکه اگر قرار به چنین چیزی بود فدراسیون فوتبال به ما اعلام می کرد. این موضوع دو حالت دارد یا باشگاه اولیه او خودش را زمان درخواست ITC به آن راه زده و اکنون می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد و درخواست پول کند یا اینکه خود این باشگاه حواسش به پاسخ دادن به درخواست فدراسیون فوتبال نبوده است. ما در حال مذاکره با باشگاه دی استردا هستیم. اگر از طریق مذاکره این موضوع حل شد که هیچ در غیر این صورت راه های قانونی برای ما محفوظ است چون در این مسئله باشگاه استقلال مقصر نیست.

 چرا کارت فرهاد مجیدی صادر نمی شود؟

ما به باشگاه الغرافه درخواست صدور ITC را دادیم ولی تا امروز که 15 روز از این درخواست گذشته جوابی نداده اند. سازمان لیگ هم طبق قانون با توجه به اینکه 15 روز از پاسخ ندادن به درخواست باشگاه استقلال گذشته کارت مجیدی را صادر کرد و او برای بازی کردن مشکلی ندارد.

 ظاهرا این بازیکن هنوز آماده نیست؟

این دیگر بستگی به نظر کادرفنی و خود مجیدی دارد. مجیدی خودش هم گفته تا زمانی که آماده نباشد دوست ندارد بازی کند.

 رسولی نژاد معاون حقوقی وزارت ورزش گفته اگر قرار باشد مجموعه کشوری به استقلال واگذار شود سهام این باشگاه باید دولتی بماند.

حتما دولتی مانده که شخص رئیس جمهور و وزیر مساعدت کردند و این مجموعه را به استقلال دادند. از آقای رسولی نژاد می خواهم که به این طرف کمک کند نه ان طرف. این کارها، کارهای ماندگار است. ما باید دست به دست هم دهیم تا باشگاهی مثل استقلال به حق خودش برسد. دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قبل از انقلاب صاحب مجموعه بوده اند و اکنون که به آنها کمک می شود نباید اسیر مسائل اداری شود. در واگذاری مجموعه کشوری به استقلال دکتر سجادی هم تلاش زیادی کرد که باید از او هم تشکر کنیم.

 این واگذاری دقیقا چه زمانی صورت می گیرد؟

اگر همه چیز درست شود ظرف روزهای آینده واگذار می شود.

 فدراسیون هایی که در این مجموعه هستند چه می شوند؟

ما با آنها تعامل خواهیم داشت چون آنها دوستان ما هستند به خصوص آقای مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال که از استقلالی های دو آتشه است. ما با همه تعامل می کنیم تا وزارت ورزش مکان مناسب تری را به آنها بدهد.

فارس: تکلیف مجموعه مرغوبکار چه می شود؟

این مجموعه را هم حفظ می کنیم و حتی سعی می کنیم کهسند آن هم به نام استقلال بخورد و حتی می خواهیم با جذب بخش خصوصی برای بازسازی آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

 ما شنیده بودیم می خواهند مرغوبکار را از استقلال بگیرند؟

(باخنده) این طور نیست. من دست بده ندارم و فقط می گیرم.

 گفته می شود چطور استقلال که مشکل مالی دارد می خواهد این سه مجموعه را نگهداری کند؟

این تحلیل کارشناسی نیست. مرغوبکار که بافت فرسوده ای دارد اما هزینه بر نبوده است و بیشتر برای ما دردسر داشته است. هر مقداری درآمد داشته ایم همان مقدار هم هزینه شده است. کمپ محروم حجازی را هم که من یک سال است ساخته ام 700 میلیون تومان درآمدزایی داشتیم. مجموعه کشوری را هم که بگیریم قطعا درآمدزایی می کنیم و سال بعد من بیلان این موضوع را نشان می دهم.

 شنیده ایم که می گویند شما به دلیل مصاحبه امیر قلعه نویی که از مشکلات مالی استقلال گلایه هایی کرده بود ناراحت هستید و با او قهر کرده اید؟

این مسئله نه دروغ است و نه راست. درواقع من ناراحت نیستم مطئنم که امیر قلعه نویی به دلیل فشارهایی که بوده این صحبت ها را کرده است اما از او گلایه دارم و انتظار نداشتم که این صحبت ها را بگوید. ما به نسبت تیم های دیگر به جز پرسپولیس که فعلا پولدارترین تیم است، بابت پرداخت مطالبات عقب نیستیم و در چند روز گذشته هم با حضور اعضای هیئت مدیره به خصوص نجف نژاد جلساتی داشتیم تا هر چه زودتر شرایط مالی باشگاه بهتر شود. البته دیروز هم امیر قلعه نویی مصاحبه کرده و گفته منظور صحبت های او بخاری نبوده است. من تا الان بابت امسال 8 میلیارد تومان هزینه کرده ام. از طرفی پرداختی های وزارت ورزش به دلیل مشکلات اقتصادی کشور به کل فدراسیون ها عقب افتاده است.

 فردا که میرشاد ماجدی نیست چه کسی سرپرست استقلال می شود؟

این موضوع را خود امیر قلعه نویی مدیریت می کند.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: دکترفتح الله زاده , کارت , مجیدی , صادر , فرهاد , فرهاد مجیدی , بازی , دربی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

سرمربی تیم فوتبال استقلال عصر امروز در تمرینات این تیم پابه‌توپ‌ شد.
به گزارش مشرق به نقل از فارس، تمرین تیم استقلال برای آمادگی بازی برابر ابومسلم در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی عصر امروز از ساعت 15 در کمپ مرحوم ناصر حجازی آغاز شد.

* در تمرین امروز سیاوش اکبرپور و هاشم بیک‌زاده به علت مصدومیت حضور نداشتند.

* قبل از آغاز تمرین امیر قلعه‌نویی حدود 5 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد. ابتدا بازیکنان به گرم کردن پرداختند و پس از آن کار با توپ و شوت زدن را تمرین کردند.

* از تمرین امروز حدود 100 تماشاگر دیدن کردند.

* فرهاد مجیدی در کار گروهی با بازیکنان تمرین کرد.

* میرشاد ماجدی، منصوری پورحیدری، فرزاد مجیدی، دکتر نوروزی و عباس سرخاب، بازیکن دهه 60 و 70 آبی‌پوشان در تمرین امروز حضور داشتند.

* مجتبی جباری که روز گذشته در تمرین ‌آبی‌ها حضور نداشت، امروز به تمرینات بازگشت.

* سیدمهدی رحمتی با حمید بابازاده تمرینات خود را دنبال کرد.

* امیر قلعه‌نویی در اواسط تمرین پا به توپ شد. سرمربی استقلال در حرکتی تمرین روپایی و حرکات تاکتیکی کرد.

* فرهاد مجیدی اواسط تمرین تلفنی با فهد، یکی از مسئولان الغرافه صحبت کرد و درباره ITC خود با او صحبت کرد. همچنین میرشاد ماجدی نیز با فهد تلفنی صحبت کرد.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: استقلال , قلعه نویی , تمرین , مجیدی , مشرق , فرهاد , فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

آفتاب: حضور جواد نکونام و فرهاد مجیدی از همان ابتدا از نکات مهم تمرین عصر دوشنبه استقلال بود. هاشم بیگ‌زاده و سیاوش اکبرپور هم از غایبان این تمرین بودند.

امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین به مدت پنج دقیقه با بازیکنان استقلال به گفت‌وگو پرداخت. همچنین امین نوروزی، پزشک استقلال دقایقی با مهدی رحمتی گفت‌وگو داشت.

بازیکنان استقلال پس از ۱۰ دقیقه در دو گروه به دویدن و نرمش پرداختند. حمید بابازاده، مربی دروازه‌بان‌های استقلال با مهدی رحمتی تمرین اختصاصی داشت. امیر قلعه‌نویی هم در طول تمرین با مجید صالح مشغول گفت‌وگو بود. پس از ۲۰ دقیقه بازیکنان در سه گروه به پاسکاری تکضرب و آقا وسط پرداختند. بعد از ۴۰ دقیقه دو گروه از بازیکنان به سپک‌تاکرا و یک گروه که اکثریت مهاجمین استقلال آن را تشکیل می‌دادند، با نظارت قلعه‌نویی و مجید صالح به شوتزنی و تمرین چارچوب شناسی اقدام کردند.

در ادامه تمرین مجیدی، منتظری و حاتمی با بدنساز استقلال به تمرین پرداختند. مجیدی پس از ۱۵ دقیقه به تنهایی با بدنساز تیم تمرین داشت.

او پس از یک ساعت و ۱۵ دقیقه محل تمرین را ترک کرد. نزدیک به ۴۰ تن تمرین استقلال را از نزدیک تماشا می‌کردند.

به گزارش ایسنا،در حاشیه این جلسه تمرینی میرشاد ماجدی از ماندن قطعی نکونام در استقلال خبر داد.

آبی‌پوشان ساعت ۱۲:۳۰ سه‌شنبه تمرین آتی خود را برگزار می‌کنند.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: تمرین , آبی‌پوشان , استقلال , فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

سرمربی تیم فوتبال استقلال عصر امروز در تمرینات این تیم پابه‌توپ‌ شد.
 
تمرین تیم استقلال برای آمادگی بازی برابر ابومسلم در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی عصر امروز از ساعت 15 در کمپ مرحوم ناصر حجازی آغاز شد.
 
* در تمرین امروز سیاوش اکبرپور و هاشم بیک‌زاده به علت مصدومیت حضور نداشتند.
 
* قبل از آغاز تمرین امیر قلعه‌نویی حدود 5 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد. ابتدا بازیکنان به گرم کردن پرداختند و پس از آن کار با توپ و شوت زدن را تمرین کردند.
 
* از تمرین امروز حدود 100 تماشاگر دیدن کردند.
 
* فرهاد مجیدی در کار گروهی با بازیکنان تمرین کرد.
 
* میرشاد ماجدی، منصوری پورحیدری، فرزاد مجیدی، دکتر نوروزی و عباس سرخاب، بازیکن دهه 60 و 70 آبی‌پوشان در تمرین امروز حضور داشتند.
 
* مجتبی جباری که روز گذشته در تمرین ‌آبی‌ها حضور نداشت، امروز به تمرینات بازگشت.
 
* سیدمهدی رحمتی با حمید بابازاده تمرینات خود را دنبال کرد.
 
* امیر قلعه‌نویی در اواسط تمرین پا به توپ شد. سرمربی استقلال در حرکتی تمرین روپایی و حرکات تاکتیکی کرد.
 
* فرهاد مجیدی اواسط تمرین تلفنی با فهد، یکی از مسئولان الغرافه صحبت کرد و درباره ITC خود با او صحبت کرد. همچنین میرشاد ماجدی نیز با فهد تلفنی صحبت کرد.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: گزارش , تمرین , استقلال ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

I.T.C مجیدی هنوز به باشگاه استقلال نرسیده است

در حالیکه فرهاد مجیدی در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر به استقلال پیوست اما I.T.C این بازیکن هنوز نرسیده است. 

مجیدی سال گذشته از تیم استقلال به تیم الغرافه قطر پیوست و به همین دلیل کارت بازی بین المللی این بازیکن باید از سوی فدراسیون فوتبال قطر صادر شو

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: کارت بازی , فرهاد مجیدی , صادر , فرهاد , مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

برادر مهاجم استقلال در تمرین این تیم حضور یافت.

فرزاد مجیدی بعد از ظهر روز دوشنبه با حضور در کمپ زنده یاد ناصر حجازی تمرینات آبی پوشان را نظاره کرد. 
وی مورد استقبال هواداران استقلال قرار گرفت. 

فرزاد مجیدی از سال 79 تا 86 در استقلال بازی کرد.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: استقبال , هواداران استقلال , فرزاد مجیدی , فرهاد مجیدی , فرزاد , مجیدی , فرهاد ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری فیلم ، ،
برچسب‌ها: استقلال پرسپولیس , فرهاد مجیدی علی کریمی , فوتبال , علی , فرهاد , کریمی , مجیدی , استقلال , پرسپولیس , ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

 

گروه ورزش/ کاروان استقلال روز گذشته راهي اصفهان شد اما فرهاد مجيدي با وجود صدور کارت بازي، تيمش را در سفر به اصفهان همراهي نکرد. در حالي که هواداران استقلال منتظر بودند با صدور کارت اين بازيکن، او در بازي با ذوب‌آهن در ليست 18 نفره قرار بگيرد اما کادر فني آبي‌پوشان مجيدي را فاقد آمادگي لازم براي بازي مي‌دانند و معتقدند او حداقل يک ماه ديگر بايد تمرين و بدنسازي کند. امير قلعه‌نويي، سرمربي استقلال در اين‌باره مي‌گويد: «طي اين چند روز تست‌هايي از فرهاد مجيدي در کميته ملي المپيک گرفته شده و برنامه‌اي براي اين بازيکن ريخته شده که مرحله به مرحله پيش مي‌رود. با توجه به شرايط سني بالاي او هر زمان که وقتش برسد و حاج قاسم، مربي بدنساز تيم تشخيص بدهد که مي‌تواند در تمرينات گروهي شرکت کند از او استفاده خواهيم کرد.» پس از اين اظهار نظر سرمربي استقلال، امير حاج قاسم هم نظرش را در خصوص آخرين شرايط فرهاد مجيدي چنين اعلام مي‌کند:‌ «شرايط او خوب است و روز به روز بهتر مي‌شود اما زمان مي‌برد که او به شرايط کاملا ايده‌آل برسد. مجيدي از لحاظ بدني شرايط بازي ندارد ولي در حال حاضر در تمرينات هم کار با توپ انجام مي‌دهد و هم کار بدني را پشت سر مي‌گذارد. او حداقل 3 تا 4 هفته زمان مي‌خواهد چون به اعتقاد من او فعلا شرايط بازي ندارد.» باوجود اين اظهارنظر کارشناسي، کساني که در تمرين استقلال حضور دارند و خبرنگاراني که براي پوشش تمرين آبي‌پوشان به کمپ مرحوم حجازي مي‌روند، نظري خلاف نظر کادر فني و مربي بدنساز استقلال دارند! به گفته آن‌ها مجيدي با اين‌که چند ماه تمرين منظم نداشته اما به لحاظ بدني آمادگي خوبي دارد و در حال حاضر حتي از برخي بازيکنان تيم هم آماده‌تر است. شماره 7 محبوب استقلالي‌ها هرگاه سري به تمرين گروهي مي‌زند و پا به توپ مي‌شود چند بازيکن آبي‌پوش را جا مي‌گذارد و آمادگي بالاي او گاهي تعجب هم‌بازيانش را برمي‌انگيزد. حال چطور اين بازيکن از نظر کادر فني و مربي بدنساز استقلال آماده نيست خود علامت سوال بزرگي است!گفته مي‌شود ناآماده نشان دادن فرهاد مجيدي بي‌دليل نيست و اين کار هدفمند و برنامه‌ريزي شده است. گويا قلعه‌نويي تمايلي به استفاده از اين بازيکن در ديدار داربي پايتخت ندارد و براي همين او و مربي بدنساز تيم که از دوستان نزديکش است عنوان مي‌کنند کاپيتان آبي‌پوشان هنوز آماده نيست و چند هفته نياز به بدنسازي دارد! سرمربي استقلال بنا به دلايلي نامشخص دوست ندارد از فرهاد در داربي استفاده کند و با اين بهانه‌ها سعي دارد او را تا بازي با پرسپوليس دور نگه دارد! البته درخشش مهاجمان تازه‌وارد استقلال هم دليل ديگري است براي بي‌ميلي سرمربي استقلال جهت استفاده از مجيدي و بازي دادن به او. با درخشش فرزاد حاتمي و ايمان موسوي، قلعه‌نويي نيازي به ريسک کردن و بازي دادن به فرهاد مجيدي پا به سن گذاشته را نمي‌بيند.

 

 

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: ماجدی , استقلال , حضور مجیدی , مجیدی , فرهاد , فرهاد مجیدی , ذوب آهن , دربی , پرسپولیس , قلعه‌نويي ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

سرپرست باشگاه استقلال گفت: استقلال در حال حاضر در شرایط خوبی به سرمی برد و روند رو به رشد خود را پیدا کرده است.

میرشاد ماجدی سرپرست باشگاه استقلال در خصوص شرایط تیمی استقلال گفت: استقلال در حال حاضر در شرایط خوبی به سرمی برد و روند رو به رشد خود را پیدا کرده است. 

وی در ادامه در خصوص بازی با ذوب آهن اصفهان گفت: ما با قدرت تمرینات خود را پشت سر گذاشته ایم و امیدوارم که بچه ها بتوانند از اصفهان با 3 امتیاز به خانه برگردند. 

وی در ادامه در خصوص کاپیتانی در استقلال گفت: این موضوع به سرمربی تیم مربوط می شود و سرمربی تیم است که تصمیم می گیرد که بازوبند کاپیتانی را چه کسی به بازو ببندد. 

وی در ادامه در خصوص مذاکرات جواد نکونام هافبک این تیم با باشگاه اوساسونا افزود: نکونام از بازیکنان خوب و با انگیزه تیم استقلال است و ما به ایشان در تیم نیاز داریم ولی این اختیار را به خود ایشان واگذار کردیم که اگر تمایل به رفتن دارد می تواند با این باشگاه مذاکرات خود را آغاز کند. 

وی در ادامه در خصوص شرایط فعلی فرهاد مجیدی و اینکه کی می تواند برای استقلال به میدان برود افزود: درحال حاضر فرهاد مجیدی در شرایط آمادگی خوبی به سرمربی بود و تمرینات خود را به طور مرتب با تیم انجام می دهد ولی طبق دستور کادر فنی و پزشکان تیم فعلاً چند روزی را تمرین می کند تا به سطح آمادگی بیشتری برسد تا بتواند تیم را در بازی های جام حذفی و لیگ همراهی کند. 

وی در پایان در خصوص اینکه آیا فرهاد مجیدی در بازی با ذوب آهن به میدان می رود یا خیر گفت: این تشخیص کادر فنی است و اگر فرهاد به آن سطح از آمادگی رسیده باشد مطمئناً در بازی با ذوب آهن به میدان خواهد رفت.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: ماجدی , استقلال , حضور مجیدی , مجیدی , فرهاد , فرهاد مجیدی , ذوب آهن ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

این تاکتیک ژنرال است تا در آن دیدار هم فرهاد انگیزه بالایی داشته باشد و هم هواداران با حضور او شور خاصی به سکوها بدهند.پس تا قبل از دربی نمی توان منتظر حضور مجیدی در میدان بود.
 
به گزارش گل، فرهاد مجیدی چه زمانی در ترکیب استقلال قرار می گیرد؟ بی تردید این سئوال اغلب هواداران استقلال است.بدنساز آبی ها در این باره می گوید« مجیدی از لحاظ بدنی شرایط بازی ندارد ولی در حال حاضر در تمرینات هم کار با توپ انجام می‌دهد و هم کار بدنی را پشت سر می‌گذارد ولی امیدوار هستیم او را هرچه سریعتر به شرایط بازی برسانیم.نمی‌توانم زمان دقیق به شما بدهم اما او حداقل 3 تا 4 هفته زمان می‌خواهد. به این خاطر که از لحاظ روانی به بازیکن فشار نیاید، او هم کار توپی انجام می‌دهد و هم کار بدنسازی انجام می‌دهد ولی به اعتقاد من او فعلا شرایط بازی ندارد.»
 
 امیر قلعه نوعی هم در این باره می گوید« طی این چند روز تست‌هایی از مجیدی در کمیته ملی المپیک گرفته شده و برنامه‌ای برای این بازی ریخته شده  که فاز به فاز پیش می‌رود. با توجه به شرایط سنی بالای او هر زمان که وقتش برسد و حاج قاسم تشخیص بدهد که شرایط جسمی و بدنی مجیدی مناسب شده تازه به تمرینات گروهی می‌آید و پس آن از او استفاده خواهیم کرد.»
 
نزدیکان قلعه نوعی معتقدند او می خواهد از فرهاد به عنوان اسلحه خود در دربی بهره ببرد.این بازیکن تا آن روز تمرینات ویژه ای را دنبال خواهد کرد تا برای بازی روز ششم بهمن مقابل پرسپولیس آماده شود. این تاکتیک ژنرال است تا در آن دیدار هم فرهاد انگیزه بالایی داشته باشد و هم هواداران با حضور او شور خاصی به سکوها بدهند.پس تا قبل از دربی نمی توان منتظر حضور مجیدی در میدان بود.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: قلعه نویی , فرهاد مجیدی , ذوب آهن , دوب , اهن , فرهاد , مجیدی , قلعه , نویی , پرسپولیس , قلعه نویی برای پرسپولیس نقشه کشید ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

فرهاد مجیدی چه زمانی در ترکیب استقلال قرار می گیرد؟ بی تردید این سئوال اغلب هواداران استقلال است.بدنساز آبی ها در این باره می گوید« مجیدی از لحاظ بدنی شرایط بازی ندارد ولی در حال حاضر در تمرینات هم کار با توپ انجام می‌دهد و هم کار بدنی را پشت سر می‌گذارد ولی امیدوار هستیم او را هرچه سریعتر به شرایط بازی برسانیم.نمی‌توانم زمان دقیق به شما بدهم اما او حداقل 3 تا 4 هفته زمان می‌خواهد. به این خاطر که از لحاظ روانی به بازیکن فشار نیاید، او هم کار توپی انجام می‌دهد و هم کار بدنسازی انجام می‌دهد ولی به اعتقاد من او فعلا شرایط بازی ندارد.»


امیر قلعه نوعی هم در این باره می گوید« طی این چند روز تست‌هایی از مجیدی در کمیته ملی المپیک گرفته شده و برنامه‌ای برای این بازی ریخته شده که فاز به فاز پیش می‌رود. با توجه به شرایط سنی بالای او هر زمان که وقتش برسد و حاج قاسم تشخیص بدهد که شرایط جسمی و بدنی مجیدی مناسب شده تازه به تمرینات گروهی می‌آید و پس آن از او استفاده خواهیم کرد.»

نزدیکان قلعه نوعی معتقدند او می خواهد از فرهاد به عنوان اسلحه خود در دربی بهره ببرد.این بازیکن تا آن روز تمرینات ویژه ای را دنبال خواهد کرد تا برای بازی روز ششم بهمن مقابل پرسپولیس آماده شود. این تاکتیک ژنرال است تا در آن دیدار هم فرهاد انگیزه بالایی داشته باشد و هم هواداران با حضور او شور خاصی به سکوها بدهند.پس تا قبل از دربی نمی توان منتظر حضور مجیدی در میدان بود.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: قلعه نویی , فرهاد مجیدی , ذوب آهن , دوب , اهن , فرهاد , مجیدی , قلعه , نویی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

مربی بدنساز تیم استقلال گفت: از نظر من فرهاد مجیدی فعلا شرایط بازی ندارد و حداقل 3 تا 4 هفته نیاز به زمان دارد.

امیر حاج قاسم مربی بدنساز تیم استقلال  در خصوص آخرین شرایط فرهاد مجیدی، اظهار داشت:‌ شرایط او خوب است و روز به روز بهتر می‌شود اما زمان می‌برد که او به شرایط کاملا ایده‌آل برسد.

وی افزود: مجیدی از لحاظ بدنی شرایط بازی ندارد ولی در حال حاضر در تمرینات هم کار با توپ انجام می‌دهد و هم کار بدنی را پشت سر می‌گذارد ولی امیدوار هستیم او را هرچه سریعتر به شرایط بازی برسانیم.

مربی بدنساز استقلال در خصوص اینکه آیا مجیدی می‌تواند در بازی فردا برابر استقلال بازی کند، گفت: این مسئله در حیطه وظایف من نیست چون بحث فنی است و قلعه‌نویی می‌داند که چه زمانی از او استفاده کند اما هنگامی که ورزشکار را بخواهید زود به میدان بفرستید، قطعا آسیب می‌بیند حتی ما جباری را هم پله پله آماده کرده‌ایم ولی از نظر من مجیدی فعلا شرایط بازی ندارد.

حاج قاسم در پاسخ به این سؤال که به نظر شما این بازیکن چه زمانی به شرایط مسابقه می‌رسد، گفت: نمی‌توانم زمان دقیق به شما بدهم اما او حداقل 3 تا 4 هفته زمان می‌خواهد. به این خاطر که از لحاظ روانی به بازیکن فشار نیاید، او هم کار توپی انجام می‌دهد و هم کار بدنسازی انجام می‌دهد ولی به اعتقاد من او فعلا شرایط بازی ندارد.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: قلعه نویی , فرهاد مجیدی , ذوب آهن , دوب , اهن , فرهاد , مجیدی , قلعه , نویی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

آبی‌ها با 4 غایب در اصفهان‌/ مجیدی غایب بزرگ استقلال در بازی با ذوب‌آهن

تیم استقلال فردا در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ذوب آهن می رود اما آبی پوشان در این دیدار 4 بازیکن خود را در اختیار نخواهند داشت.
سیاوش اکبرپور و هاشم بیک زاده به دلیل مصدومیت و فرزاد حاتمی به دلیل محرومیت در این دیدار غایب خواهند بود.

از سوی دیگر فرهاد مجیدی که کارت بازی اش صادر شده در این سفر استقلال را همراهی نخواهد کرد.

امیر قلعه نویی در این باره گفت: طی این چند روز تست‌هایی از مجیدی در کمیته ملی المپیک گرفته شده و برنامه‌ای برای این بازی ریخته شده که فاز به فاز پیش می‌رود. با توجه به شرایط سنی بالای او هر زمان که وقتش برسد و حاج قاسم تشخیص بدهد که شرایط جسمی و بدنی مجیدی مناسب شده تازه به تمرینات گروهی می‌آید و پس آن از او استفاده خواهیم کرد.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: قلعه نویی , فرهاد مجیدی , ذوب آهن , دوب , اهن , فرهاد , مجیدی , قلعه , نویی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

با صدور کارت بازی بازیکن خبرساز تیم فوتبال استقلال، فرهاد مجیدی می‌تواند در هفته بیستم تیمش را برابر ذوب آهن اصفهان همراهی کند به شرطی که امیر قلعه نویی وی را در ترکیب اصلی استقلال قرار دهد، تا کاپیتان آبی‌ها پس از غیبتی طولانی دوباره با پیراهن آبی برای تیم استقلال بازی کند.

پیش بینی می‌شود قلعه نویی به احتمال بسیار زیاد از حضور مجیدی در ترکیب استقلال بهره گیرد چون وی با این حرکت می‌تواند شانس برتری تیمش را افزایش دهد از طرفی هواداران دوآتشه استقلال را به بهانه حضور وی به ورزشگاه بکشد تا از شرایط بهتری نسبت به حریف برخوردار باشد. 

برخی کارشناسان و منتقدان معتقدند مجیدی از آمادگی لازم برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال برخوردار نیست اما نزدیکان قلعه نویی با رد این مطلب گفته اند وی از هر نظر آماده بازی برای آبی‌های پایتخت است، به همین دلیل بعید است امیر قلعه نویی در نخستین بازی این تیم مجیدی را بازی ندهد.

برخی خبرهای نیمه رسمی حکایت از این دارد که امیر قلعه نویی در آستانه بازی ذوب آهن اصفهان با کاپیتان تازه وارد تیمش به صورت خصوصی صحبت کرده و از قرار گرفتن نام وی در ترکیب استقلال مجیدی را مطرح ساخته است تا فرهاد مجیدی خود را برای یک بازی دلچسب آماده کند.

گفته می‌شود قلعه نویی از مجیدی خواسته است برای پایان دادن به انتقادهای منتقدان بهترین بازی خود را انجام دهد تا کسی بابت نمایش ضعیف مجیدی وی را سرزنش نکند، از طرفی گفته می‌شود کاپیتان استقلال از سوی سرمربی تیم ماموریت یافته است تا به عنوان بازیکن تمام کننده استقلال به دنبال گلزنی برای این تیم باشد.

به نظر می‌آید با اضافه شدن فرهاد مجیدی به ترکیب استقلال پازل تاکتیکی قلعه نویی تکمیل شده است و او مسیر پیش روی خود را برای رسیدن به قهرمانی و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا حالا هموار می‌بیند،با این وجود اگر استقلال با مجیدی دچار نوسان شود ممکن است ایرادهای منتقدان قلعه نویی دوباره اوج گیرد چون سرمربی استقلال تمام فاکتوری لازم برای کسب موفقیت را در اختیار دارد و ناکامی تیم پرستاره وی قابل درک نیست.

دیدار هفته بیستم آبی‌های پایتخت در رقابت های لیگ برتر از اهمیت فوق العاده‌ای برای هواداران این تیم برخوردار خواهد بود،چون استقلال چنانچه در این بازی صاحب برتری شود می‌تواند همچنان فاصله خود را با سایر تیم‌‌های مدعی حفظ کند و یگ گام دیگر برای دستیابی به هدف خود نزدیک شود اما لغزش ناگهانی تیم قلعه نویی می‌تواند کار را برای این تیم سخت کند

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: قلعه نویی , فرهاد مجیدی , ذوب آهن , دوب , اهن , فرهاد , مجیدی , قلعه , نویی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: فرهاد مجیدی هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده است به همین دلیل نمی تواند استقلال را در بازی با ذوب آهن همراهی کند.

امیر قلعه نوعی گفت: فرهاد مجیدی زیر نظر حاج قاسم مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال کار می کند و هر زمان آماده شود با تیم می تواند کارهای گروهی انجام دهد. در نظر داریم این بازیکن را فاز به فاز آماده کنیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: بیگ زاده و اکبرپور مصدوم هستند و فرزاد حاتمی هم محروم است و نمی تواند ما را در بازی با ذوب آهن همراهی کند.
وی اظهار داشت: ما به نتایج سایر تیم ها کاری نداریم و کارهای خودمان را انجام می دهیم.

قلعه نوعی خاطرنشان کرد: تمام بازی ها برای ما حکم فینال را دارد، ذوب آهن هم تیم خوبی است بنابراین نمی توانیم این تیم را دست کم بگیریم همچنین به جایگاه آنها در جدول کاری نداریم.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: قلعه نویی , فرهاد مجیدی , ذوب آهن , دوب , اهن , فرهاد , مجیدی , قلعه , نویی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

 

http://host10.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/138/b10b8117050dac6545546ce7aa9a6ec2413683.mp4

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری فیلم ، ،
برچسب‌ها: فرهادمجیدی , فرهاد , مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

فرهاد مجیدی در تمرین روز چهارشنبه استقلال به مهدی رحمتی گل زد.

مجیدی که از روز سه شنبه به تمرین گروهی آبی پوشان اضافه شده است،در تمرین روز چهارشنبه گوشه هایی از آمادگی روزهای اوج خود را به تصویر کشید. 
وی در یک صحنه در فوتبال درون تیمی توانست دروازه رحمتی را باز کند که این گل با شادمانی و استقبال تماشاگران استقلال که در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر بودند روبرو شد. 

ارتباط میان مجیدی و رحمتی هم در این تمرین نزدیک و صمیمی بود.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: صادقي , منتظري , جباري , مجيدي , رحمتي , فرهاد , فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

مربی بدنساز تیم استقلال گفت:شرایط امروز مجیدی مثل مجتبی جباری در روز آغاز دوباره تمریناتش است.

علیرضا حاجی قاسم درباره آخرین وضعیت فرهاد مجیدی و آمادگی وی اظهار داشت:فرهاد خوب تمرین می کند اما من پیشنهاد می کنم که تا 4 هفته دیگر به تمرین اختصاصی خود ادامه بدهد. 

وی افزود:شرایط امروز مجیدی مثل مجتبی جباری در روز آغاز دوباره تمریناتش است و باید به آمادگی کامل برسد.البته اگر کادر فنی بخواهد از او استفاده کند باید به این تصمیم احترام گذاشت.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: :جباری , :صادقی , کاپیتان , امیر , آقای فتح الله زاده , فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی , استقلال , امیر , مجیدی , فرها ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

كاپيتاني تيم فوتبال استقلال در هفته هاي اخير حرف و حديث هاي زيادي را به وجود آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران بحث كاپيتاني استقلال از شروع ليگ دوازدهم حرفه اي و با حضور جواد نكونام در جمع آبي پوشان تهراني وجود داشت اما بازگشت فرهاد مجيدي به استقلال طي 2 هفته گذشته حرف و حديث هاي زيادي را اطراف اين موضوع به وجود آورده است در شروع فصل وقتي كاپيتان تيم ملي فوتبال كشورمان از اسپانيا برگشت، عده اي احساس مي كردند كه نكونام كاپيتان استقلال خواهد بود و مثل تيم ملي بازوبند را به بازو خواهد بست اما جواد در همان روزها اعلام كرد كه در جمع آبي پوشان پاdتخت نشين تازه وارد است و حق بازيكنان با سابقه تر تيم است كه كاپيتان استقلال باشند.

همان روزها سيد مهدي رحمتي با بازوبند كاپيتاني وارد زمين شد تا بحث كاپيتاني استقلال تمام شود و حلاشيه ها فروكش كند اما نيم فصل دوم براي امير قلعه نويي و شاگردانش حكايت ديگري داشت.

بازگشت فرهاد مجيدي به استقلال و آمادگي مجتبي جباري براي حضور در ميادين باعث شد تا يك بار ديگر حواشي اطراف اين يك تكه پارچه زياد شود قهر جواد نكونام و عدم حضورش در تمرينات تيم، خشم امير قلعه نويي را برانگيخت و سرمربي استقلال رسماً عليه كاپيتان تيم ملي موضع گيري كرد اما اين پايان ماجرا نبود چراكه روابط سرد رحمتي و نكونام و دعواي لفظي مجيدي و نكونام در شروع ليگ هم باعث شد تا دامنه اختلافات بيشتر شود. همان روزها قلعه نويي اعلام كرد كه يك تكه پارچه ارزش اين همه دعوا و حاشيه را ندارد چراكه مهم استقلال و سربلندي تيم است و كاپيتان تيم هواداران هستند، همان هواداراني كه از نظر قلعه نويي كاپيتان استقلال شده بودند كه در شروع ليگ اهل كوفه خوانده شده بودند اما سرمربي آبي هاي تهراني بهترين راه براي خنثي كردن حواش اطراف تيمش را مايه گذاشتن از همان اهالي كوفه مي دانست.

البته آن روز كسي از امير قلعه نويي نپرسيد كه اگر واقعاً كاپيتاني و بستن يك تكه پارچه بر بازو ارزش اين همه دعوا را ندارد، چرا در اوايل دهه 70 و با حضور صادق ورمزيار كه از او با تجربه تر بود، همه كار كرد تا بازوبند آبي پوشان تهراني را به بازوببندد و به عنوان نفر اول استقلال وارد زمين شود.

اختلاف بازيكنان بزرگ استقلال بر سر بازوبند كاپيتاني ادامه داشت تا اينكه در نهايت مهدي رحمتي بازوبند را به مجتبي جباري تحويل داد و شماره 8 استقلال در هفته هاي اخير اين تكه پارچه را به بازويش بسته و وارد ميادين شد اما فرهاد مجيدي هنوز در فصل جديد وارد ميادين نشده وبراي استقلال بازي نكرده است به همين دليل پرونده كاپيتاني آبي پوشان تهراني همچنان باز است.

ديدار استقلال و سايپا حواشي جالبي داشت چرا كه يك بار ديگر بحث بازوبند كاپيتاني آبي پوشان تهراني داغ شد و به سوژه اصلي خبرنگاران تبديل شد در اين ميادين اظهار نظر امير حسين صادقي و پژمان منتظري از همه جالب تر بود آنجا كه صادقي اعلام كرد بازوبند استقلال را بزرگاني همچون ناصرحجازي بسته اند و من هنوز آنقدر بزرگ نشده ام كه كاپيتان استقلال شوم منتظري هم با فروتن تمام اعلام كرد كه در شروع ليگ بازوبند را به او تعارف كرده اند اما قبول نكرده چون اين مسائل برايش اهميتي ندارد.

جالب ترين اظهار نظر مربوط به كاپيتاني استقلال در 48ساعت گذشته را مجتبي جباري داشته چرا كه اعلام كرد كه در شروع ليگ بازوبند را به او تعارف كرده اند اما قبول نكرده چون اين مسائل برايش اهميتي ندارد.

جالب ترين اظهار نظر مربوط به كاپيتاني استقلال در 48 ساعت گذشته را مجتبي جباري داشته چرا كه اعلام كرده كاپيتان اول تيم فرهاد مجيدي است و اگر فرهاد وارد زمين شود، بازوبند را به او مي دهد. اين اظهار نظر كاپيتاني جباري با واكنش تند حسن روشن مهاجم سابق استقلال مواجه شد چرا كه روشن معتقد است جباري نبايد بازوبند را به كسي بدهد.

روشن در اين رابطه مي گويد: فرهاد مجيدي فصل گذشته اشتباه كرد و وسط فصل استقلال را تنها گذاشت و به خاطر پول به قطر رفت استقلال در آن زمان مياز مبرم به مجيدي داشت اما او به خاطر پول استقلال را ول كرد و رفت مجيدي فصل قبل اشتباه كرد اما حالا كه برگشته، نبايد كاپيتان تيم باشد چون در استقلال ثبات نداشته بلكه كساني كه در تيم مانده اند و زحمت كشيده اند بايد بازوبند كاپيتاني استقلال را به بازوببندند به همين دليل مجتبي جباري كه از بقيه با سابقه تر است و از آكادمي استقلال رشد كرده، كاپيتان اول و آخر تيم است.

استقلال از روزي كه فرهاد مجيدي برگشته، حاشيه هاي زيادي را تجربه كرده اما يك تكه پارچه و اين همه حرف و حديث واقعاً حرفه اي است؟ بازيكنان مدعي كاپيتاني استقلال كه همگي با تجربه و حرفه اي هستند بعني پول حرفه اي مي گيرند، واقعاً رفتار حرفه اي هم دارند؟ قهر، دعوا و حاشيه به خاطر كاپيتاني؟ واقعاً دنياي حرفه اي بازيكنان ما همين است در اين ميان البته رفتار صادقي و منتظري بايد مورد تمجيد قرار بگيرد و الگوي ديگر بازيكنان مدعي كاپيتاني استقلال باشد چرا كه آنها نه در حرف بلكه در عمل ثابت كرده اند كه تنها موفقيت استقلال براي شان اهميت دارد و دنبال منافع شخصي نيستند.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: صادقي , منتظري , جباري , مجيدي , حمتي , فرهاد , فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

در این عکس خاطره انگیز، فرهاد مجیدی کاپیتان محبوب تیم استقلال را در سن شش سالگی می بینیم. شاید کمتر کسی در آن زمان فکر می کرد که این کودک تبدیل به بازیکن محبوب تیم بزرگ استقلال شود.

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: جباری , :صادقی , کاپیتان , امیر , آقای فتح الله زاده , فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی , استقلال , امیر , مجیدی , فرهاد , ذوب آهن ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

کارت کاپیتان و مهاجم تیم استقلال صادر شد.

فرهاد مجیدی که حدود 2 هفته پیش با عقد قراردادی یکساله و نیمه به استقلال پیوسته بود، پس از ثبت قرارداد مشروط در هیئت فوتبال در تمرینات آبی‌پوشان شرکت کرد.

این بازیکن پس از فسخ قرارداد لیام ردی رسما استقلالی شد و کارت بازی این بازیکن نیز صادر شد تا او بتواند بدون مشکل برای استقلالی‌ها به میدان برود.

 در جلسه ای که با حضور علی کاظمی دبیر سازمان لیگ، مصطفی شهبازی مسئول نقل و انتقالات و علی امیری معاون ورزشی استقلال برگزار شد پس از بررسی مفاد آیین نامه نقل و انتقالات کارت مجیدی صادر شد.

علی امیری به هنگام ترک جلسه در گفت و گو با فارس این خبر را تایید کرد و گفت: مجیدی برای بازی در استقلال مشکلی ندارد.

 در صورتی که مجیدی از لحاظ فنی و بدنی در شرایط ایده‌‌آل باشد کادر فنی تیم استقلال می‌تواند در دیدار مقابل ذوب آهن از این بازیکن استفاده کند.

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن روز شنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد./

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: جباری , :صادقی , کاپیتان , امیر , آقای فتح الله زاده , فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی , استقلال , امیر , مجیدی , فرهاد , ذوب آهن ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.