فرهاد مجیدی در ترکیب اصلی؟

به زعم استقلالی‌ها بودن فرهاد در زمین و غیبت کریمی در میدان پرسپولیس را قبل از سوت شروع مسابقه عقب می‌اندازد.
سایت گل- بعد از خروج فرهاد مجیدی از لیست 18 نفره استقلال در بازی با ملوان سایت باشگاه استقلال با تیتری ظاهرا هیجان انگیز نوشت «مجیدی در تهران ماند تا برای دربی آماده شود.» اما  اصل داستان چیز دیگری بود و امیر قلعه‌نویی در بازی با مس کرمان که فرهاد مجیدی را به میدان فرستاد او را چندان آماده ندید.

فرهاد مجیدی مدتی از شرایط مسابقه دور بوده و قطعا هنوز شرایط بازی 90 دقیقه‌ای را نخواهد اشت اما استقلالی‌ها برای بازی کردن او و برتری روانی که به خاطر 4 گلش به پرسپولیس  ایجاد شده روی بازی کردن مجیدی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. این مساله به‌خصوص بعد از کنار رفتن علی کریمی از ترکیب دربی اهمیت بیشتری هم پیدا کرده چرا که به زعم استقلالی‌ها بودن فرهاد در زمین و غیبت کریمی در میدان پرسپولیس را قبل از سوت شروع مسابقه عقب می‌اندازد.

با این وصف هنوز مشخص نیست که آیا قلعه‌نویی ریسک بازی دادن به مجیدی به بهای پیش افتادن از حریف از منظر روانی را به جان خواهد خرید یا به کاپیتان محبوب تیمش به نگاه یک آلترناتیو جدی در زمانی می‌نگرد که حضور مجیدی در میدان نقش برگ برنده را خواهد داشت؛ احتمال اتفاق دوم البته بیشتر است.



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.