نیمی از استقلالی‌ها، منتظر بازگشت مجیدی!

یکشنبه گذشته، فرهاد مجیدی، قرارداد خود را با استقلال در هیأت فوتبال مشروط به ثبت رساند. این در حالی است که ثبت رسمی قرارداد مجیدی در صورتی انجام می‌گیرد که «لیام ردی» دروازه‌بان استرالیایی این تیم، طلب خود را از این تیم دریافت کند، به هر شکل مجیدی به استقلال بازگشت و در تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کرد و مورد توجه هواداران و رسانه‌ها قرار گرفت.

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال پس از جلسه با مدیرعامل این تیم پس از گذشتن ۸۱ روز از خداحافظی‌اش از فوتبال، بار دیگر به استقلال بازگشت.

 به گزارش «تابناک»، هنگامی که کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال می‌خواست برای انجام مذاکرات نهایی، وارد دفتر مدیرعامل این باشگاه شود، برخی هواداران ناصر حجازی که خود را به محل دیدار این دو رسانده بودند، به انتقاد از بازگشت مجیدی و کار با قلعه‌نویی پرداختند.

بنا بر این گزارش، فرهاد مجیدی، یکی از محبوب‌ترین بازیکنان استقلال در دوران پس از انقلاب بوده و بازگشت وی به این تیم برای بسیاری از هواداران آبی خبر خوشایندی است. بسیاری بر این باورند که بازیکنان صاحب‌نام و محبوب باید در باشگاه‌های خود بازی کنند و با پیراهن آن تیم، کفش‌ها را بیاویزند، ولی شرایط جدایی و بازگشت، مهمتر است.

البته مجیدی سال گذشته و در حالی که استقلال به وجود وی نیاز مبرم داشت و به گواه بسیاری از کار‌شناسان می‌توانست با حضور خود موجب قهرمانی آبی‌پوشان شود، با بهانه دخترش، رهسپار قطر شد... .

به هر حال بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال بازتاب فراوانی داشت. عده‌ای آمدن مجیدی به تیم سابقش را مثبت ارزیابی می‌کنند و برخی این کار را غیر منطقی قلمداد نمودند، به همین جهت موضوع نظرسنجی هفته گذشته را به بازگشت مجیدی به استقلال اختصاص دادیم.

همان گونه که می‌‌بینید از مجموع ۱۳۷۷۸ نفری که در این نظرسنجی شرکت کردند، نزدیک ۵۰ درصد عزیزان بازگشت مجیدی به استقلال را اتفاق مثبتی ارزیابی کردند و نزدیک ۳۰ درصد دوستان، نظری منفی نسبت به این بازگشت داشتند و ۲۰ درصد هم بر این باور بودند که با آمدن مجیدی تأثیری در روند آبی پوشان ندارد
.



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: استقلال , مجیدی , فرهاد , فرهاد مجیدی , استقلال , استقلالی‌ها , منتظر بازگشت مجیدی , ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.