مجیدی راست می گوید یا فتح الله زاده؟!

بینا- یکی از اظهارنظرهای عجیب فرهاد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی استقلال و پیکان، مربوط به مبلغ دریافتی او از استقلال بود. مجیدی بعد از پایان بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباله دلایل بازگشتنش به استقلال، صحبت های جدیدی را مطرح کرد.
او در این باره گفت: «دلیل بازگشت من به استقلال این بود که فکر کردم حتی یک هوادار ممکن است از بازگشت من خوشحال شود. من از روی دلم تصمیم گرفتم به استقلال برگردم و مطمئنم خدا هم کمکم می کند که موفق شوم. بازگشت من به استقلال پشت پرده ای نداشت چرا که نه پول پارسالم را از باشگاه گرفته ام و نه امسال یک ریال به من داده اند.»
صحبت های مجیدی درباره طلبش از استقلال ناخودآگاه یکی از مصاحبه های اخیر فتح الله زاده درباره این موضوع را یادآوری می کند. مدیرعامل استقلال در تاریخ 23 دی ماه در مصاحبه با فارس در جواب این سوال که شنیده ایم گفته اید کار برای مدیریت استقلال با این شرایط مالی سخت شده گفته بود: «بین دو نیم فصل بازیکنانی را اضافه کردیم و در این چند وقت یک میلیارد و صد میلیون تومان هزینه کرده ایم. بیشتر از 150 میلیون تومان بابت بخشی از قرارداد کاماچو و ساموئل داده ایم. در این بین پول هایی هم به مجیدی و اشجاری پرداخت کرده ایم. با این وجود متاسفانه نتوانسته ایم پولی به فرزاد حاتمی بدهیم.»
با مقایسه صحبت های این دو نفر ابهاماتی درباره این مسئله به وجود می آید. حالا این سوال برای خیلی ها مطرح شده که مجیدی درباره نگرفتن حتی یک ریال از استقلال اغراق کرده یا فتح الله زاده برای دور کردن حواشی از تیمش مدعی پرداخت بخشی از طلب مجیدی به او شده است.
هر چند شواهد و منابع موثق در باشگاه استقلال از پرداخت شدن مبلغی به مراتب بالاتر از یک ریال به مجیدی خبر می دهند اما پاسخ قطعی این سوال احتمالا به زودی مشخص می شود.



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: مجیدی , فتح الله زاده , استقلال , فرهاد , مجیدی , فرهاد , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.