قلعه نویی: مجیدی دقت میکرد برنده بودیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به شرایط پرسپولیس در جدول رده‌بندی، آنها چیزی برای از دست دادن در این بازی نداشتند.
امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در دربی 76 گفت: به قهرمانی و تیم داوری تبریک می‌گویم. بازی خوبی را شاهد بودیم، هر چند برنده نداشت.

وی ادامه داد: شروع نیمه اول پرسپولیس خوب بازی کرد اما در ادامه نبض بازی را به دست گرفتیم. در نیمه دوم پرسپولیس بهتر کار کرد اما با تغییراتی که انجام دادیم به توپ و میدان مسلط شدیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: پرسپولیسی‌ها با توجه به شرایطشان در جدول چیزی برای از دست دادن نداشتند و با استرس کمتری وارد زمین شدند البته ما هم با تعویض‌هایی که انجام دادیم به دنبال حرکت رو به جلو بودیم و اینکه گل نخوریم و سپس به گل برسیم.

قلعه‌نویی افزود: اگر مجیدی دقت می‌کرد می‌توانستیم برنده باشیم مردم و تماشاگران با توجه به مهره‌هایی که دو تیم دارند انتظار بیشتری دارند اما در این مسابقه شاهد موقعیت‌های زیادی نبودیم.

قلعه‌نویی درباره تیم ملی و اینکه آیا برنامه‌ای برای برگرداندن رحمتی به دروازه تیم ملی دارد گفت: تمام هدف ما موفقیت و سربلندی ایران است و همه باید کمک کنیم. رحمتی تصمیم عجولانه‌ای گرفت اما کی‌روش باید بهتر مدیریت می‌کرد.

وی افزود: رحمتی بهترین دروازه‌بان آسیاست که آمار شاهد این ادعا است تیم ملی باید با سربلندی راهی جام‌جهانی شود. تصمیم داشتند بعد از دربی با رحمتی و اگر نیاز باشد با کی‌روش صحبت کنم که اگر سوءتفاهمی است برطرف شود.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: رحمتی در 7 امتیازی که تیم ملی گرفته است به خصوص در دیدار مقابل کره و ازبکستان سهم زیادی داشت.

وی درباره بازی شاخص این مسابقه گفت: هر دو تیم بازی خوب و جوانمردانه‌ای انجام دادند و نمی‌توان از مهره‌ شاخصی نام برد.



Instagram

نظرات شما عزیزان:

عباس
ساعت14:32---7 بهمن 1391
راستی اگه قالب فرهاد مجیدی خواستید برات درست میکنم فقط با 1000 تومان در خدمتم کاملاً به دلخواه خودت . منتظرم . ممنون

عباس
ساعت14:26---7 بهمن 1391
سلام خوبی ببخشید که دیر اومدم دیروز رفته بودم تهران تا برگشتم 11 ساعت تو اتوبوس بودم خیلی دیر شد خسته بودم . بازی جالبی نبود . بازهم مساوی شد . من هم آپم ولی با کمی با تاخیر شد ببخشید .

لینک شدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.