نیاز باشد از مجیدی در دربی استفاده می‌کنم/ شرایط بدنی بازیکنان خوب نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه شرایط بدنی بازیکنان این تیم مطلوب نیست، گفت: در صورت نیاز در دیدار برابر پرسپولیس از فرهاد مجیدی استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال که در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، خصوص وضعیت بدنی بازیکنان استقلال اظهار داشت: شرایط بدنی بازیکنان تیم ما و سایر تیم‌های لیگ برتر اصلا مطلوب نمی‌باشد، چون که زمان‌های خوب  فصل را به خاطر تعطیلات بیش از حد تیم ملی از دست دادیم و الان مجبوریم که تمرینات را بصورت فشرده انجام بدهیم.

وی با اشاره به اینکه استقلال برای بازی روز جمعه با پرسپولیس مصدوم یا محرومی ندارد، درباره احتمال استفاده از فرهاد مجیدی تاکید کرد: باید شرایط تیم را بررسی کنیم. اگر نیاز باشد از مجیدی در این مسابقه استفاده می‌کنیم.

سرمربی استقلال که درباره پیش بینی‌اش از نتیجه بازی با پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: خوشحالم که پرسپولیس یک مربی فهیم، جوان و کاربلد از جنس فوتبال دارد. البته گل‌محمدی بچه محل ما هم محسوب می‌شود. من در مورد نتیجه این را بگویم که نتیجه دست خداست  و فقط امیدوارم که دربی بازی خوبی باشد.

قلعه نویی همچنین در خصوص خداحافظی مهدی رحمتی از تیم ملی گفت: رحمتی فعلا از بازی در تیم ملی خداحافظی کرده نه از بازی در لیگ.

وی در پایان به کیفیت زمین‌های ورزشگاه‌های ایران اشاره کرد و تصریح کرد: با این زمین‌های خراب طبیعتا بازیکنان انرژی بیشتری مصرف می‌کنند و دچارمصدومیت می‌شوند.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس روز جمعه این هفته در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. این هفتاد و ششمین تقابل پرسپولیس و استقلال به حساب می‌آید.



Instagram

نظرات شما عزیزان:

ارش
ساعت9:33---3 بهمن 1391
ای ول دمت گرم منم استقلالیم تازه بهت رای هم دادم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.