نامجو مطلق: مجیدی می‌تواند به استقلال کمک کند

بازیکن و مربی سابق استقلال گفت: پیروزی در دربی برای هواداران و بازیکنان بیشتر از قهرمانی ارزش دارد.
مجید نامجومطلق  در خصوص دربی 76 عنوان کرد: دربی همیشه بازی حساسی است. ارزش ویژه‌ای به این بازی داده می‌شود. برای تماشاگران و بازیکنان برد دربی بیشتر از قهرمانی ارزش دارد. نتیجه دربی ربطی به جدول رده‌بندی ندارد. دربی 90 دقیقه تلاش دو تیم است و از نظر شرایط روحی و روانی هر تیمی که شرایط بهتری داشته باشد برنده دربی خواهد بود.

وی در مورد اینکه شانس چه تیمی را بیشتر می‌داند افزود: امیدوارم این دربی هم چون چند سال اخیر جذاب باشد. در آمار و ارقام شرایط استقلال بسیار بهتر است. پرسپولیس در چند هفته اخیر روند رو به رشدی داشته است. حضور رضا حقیقی شرایط خاصی به این تیم داد. در نیم‌فصل اول پرسپولیس هافبک دفاعی قدرتمند که تاثیرگذار باشد نداشت که آمدن حقیقی شرایط را بهتر کرده است و این تیم بازی‌های بهتری به نمایش می‌گذارد. استقلال هم مدعی اصلی قهرمانی است و در نیم فصل توانست بازیکنان خوبی جذب کند. شرایط استقلال به مراتب بهتر است اما این تعیین‌کننده نتیجه بازی نیست. دربی همیشه یک جور است که هر تیم در طول 90 دقیقه تیم را رهبری کرد و بازیکنان را از استرس دور کرد به برتری خواهد رسید.

نامجومطلق درباره حضور فرهاد مجیدی خاطرنشان کرد: مجیدی بازیکن محبوب طرفداران است و زحمات زیادی کشیده. گل های حساسی زده و می‌تواند به استقلال کمک کند. با توجه به اینکه از فوتبال مدتی دور بود اما نشان داده می خواهد به آمادگی برسد. او برای رسیدن به حد صد در صد آمادگی نیاز به زمان دارد.

بازیکن سابق استقلال در مورد بازیکنان تاثیرگذار در این دیدار یادآور شد: مهدی رحمتی و جواد نکونام در استقلال تجربه زیادی دارند. مجتبی جباری و ایمان موسوی هم می‌توانند به این تیم کمک کنند. سیدجلال حسینی، علی کریمی و محمد نوری در پرسپولیس تاثیرگذار خواهند بود و در خط حمله با وجود اینکه کریم انصاری‌فرد روزهای خوبی نداشته اما می‌تواند در این بازی تاثیرگذار باشد.



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.